Fotball er gøyFotball i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fotball er gøyFotball i dag![]()
Jeg ville jo at hun skulle begynne da hun var 6,men da var det ski...så nå er det fotball om sommeren og ski vinteren og turn fra høst til vårEr ikke så glad i fotball selv men vil mini begynne så får jeg bare støtte han i det![]()
Man skal ikke vite alt bestandig hellerIkke lett å vite
Mekanikk og varmelæreHvilken del av fysikken?
YesFotball er gøy![]()
God bedringMat spist,nå lesetid før jeg tusler i seng igjen
NeiNoen som skal se "Hellstrøm rydder opp" i kveld?![]()
Så gøyMekanikk og varmelære![]()
Det er det. Han er så sinna!Syns Gordon Ramsye sin versjon er også fin![]()
Hva liker du å se da?Neier ikke så glad i sånne program
Aktiv jenteJeg ville jo at hun skulle begynne da hun var 6,men da var det ski...så nå er det fotball om sommeren og ski vinteren og turn fra høst til vår![]()
He he.. santMan skal ikke vite alt bestandig heller![]()
Ja,og det er jeg glad forAktiv jente![]()
Ja, det synes jegSå gøy![]()
Huff!'det er mye det... nå ser jeg på jakten på kjærligheten, sinnasnekkeren, mordet, 71 grader nord og sikkert mye mer. Gleder meg til farmenHva liker du å se da?![]()
Har tatt den delen av informatikken så inneholder fysikk.Ja, det synes jeghar du tatt fysikk?
Flink og daJa,og det er jeg glad forer ute etter middag og lekser er gjort til hun skal spise kvelds og i seng nesten
![]()
OkiHar tatt den delen av informatikken så inneholder fysikk.
Het mikro elektronikk den gang jeg tok det, heter nanoteknologi nå dersom det sier deg noe..
Det gjør jeg ogsåHuff!'det er mye det... nå ser jeg på jakten på kjærligheten, sinnasnekkeren, mordet, 71 grader nord og sikkert mye mer. Gleder meg til farmen
Hvem heier du på?Jeg synes det er kjempe gøyjeg er skikkelig fotballfrelst
![]()