Vi baksnakker vel ikke daSå hyggelig å bli baksnakket!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi baksnakker vel ikke daSå hyggelig å bli baksnakket!![]()
Haha ja kan tenke meg detDe gjør det,om ikke værre![]()
God kveldGod kveld jenter. Hvordan går det?
Nei dey har du nok ikkeHar jeg ikke merket noe till![]()
Går bra her. Ligger i sengen med mini hengene sovende på puppen. Vurderer å prøve å lirke meg ut. Må egentlig på doGod kveld jenter. Hvordan går det?
Hvor gammel er hun?Nei å hvertfall når de ikke klarer å finne ut av det. Var hos legen i går. Å da var alle prøvene bra. Så neste er allergitesting.
Men er glad de går overens nå i allefall...kjedlig hvis ikke de hadde gjort detHaha ja kan tenke meg det.
Ååååå der var du igjenGod kveld jenter. Hvordan går det?
Ja det tror jegAlle andre liker det vel![]()
Kunne blitt full krig daMen er glad de går overens nå i allefall...kjedlig hvis ikke de hadde gjort det![]()
Håper i alle fall detJa det tror jeg
Ellers er de rareHåper i alle fall det![]()
HahaTørr ikke tenke på detvi flytta hit i mai. Veiene er kjent for å trenge en firehjulstrekker for å komme seg både opp og ned
blir ikke noe trilling med vogna ned i vinter
haha
Har blitt forkjøletMange som begynner å bli/er dårlige her nå?
Håper jeg slipper unna i år også..husker ikke sist jeg var det heller*bankibordet*
Det tenker jeg går veldig fintJavisstidag får hun bare tåle litt rot..vi har jo vært ute hele dagen
![]()
Her ble det bare pasta og kjøttsausHva står på middagsmenyen i dag da?
Kamskje dere her inne smitter hverandre?Har blitt forkjøletyeei!
Ikke fikk jeg rett heller, som sa etter en ukeJa! Over en uke nå..... 12 dager til termin.. Verken jm på føden eller legen hadde rett.. De mente nemlig at det skulle skje forje uke...