Skravletråd september

Har jobba en god del år i dagligvarebutikk helt siden 8.klassen og frem til jeg var 20. Så jobba jeg på Telenor endel under studietiden. Nå skal jeg skrive bacheloroppgaven innen økonomi og ledelse over jul, så har jeg bachelorgraden i boks :)
Spennende tider i møte da :) Lykke til med skrivingen :)

Jeg vet!!:(
Jeg skal begynne tidlig hvert år....men vips så er desember der!:P

Meg i et nøtteskall :p i januar tenker jeg at en skulle bare handler gaver på salget så var man ferdig. Kjempelur ide, men gjennomfører altså plutselig er året nesten omme :p

Spennende tider i møte da :) Lykke til med skrivingen :)
Takk :) blir spennende og se hvordan det blir med skrivingen når jeg har en 6mnd i hus :p må være ferdig i mai og da er hun 10mnd.. Begynte selv å gå når jeg var 10 mnd og samboer var like tidlig ute. Om ho slektes på oss, får jeg vel hendene fulle innen da ;)

Ja :p dusja igår rett før jeg la meg så jeg skulle slippe det når jeg er alene ned snupps på dagen. Men det gikk visst ikke :p

Takk :) enda noen timer til jeg orker å bevege skrotten ut og ned alle bakkene til byen :p
Haha:P ofte blir det ikke som man har tenkt:P
Nedoverbakke høres jo ikke så ille ut....verre når du skal hjem?!:P

Takk :) blir spennende og se hvordan det blir med skrivingen når jeg har en 6mnd i hus :p må være ferdig i mai og da er hun 10mnd.. Begynte selv å gå når jeg var 10 mnd og samboer var like tidlig ute. Om ho slektes på oss, får jeg vel hendene fulle innen da ;)
Hehe :) håper det går bedre enn forventet :)
Apropos gåing, tuppa her i huset var ikke fylt 9 mnd engang når hun gikk, det var skikkelig stress :/

Haha:P ofte blir det ikke som man har tenkt:P
Nedoverbakke høres jo ikke så ille ut....verre når du skal hjem?!:P

Er så bratte nedoverbakker at jeg faktisk fester meg med klatre-karabiner til vogna. Bedre med nedover enn oppover ja, men leggene svir jo når jeg er nede etter bare å holde vogna tilbake og holde kroppen i vater :p

Hjemover tenkte jeg å kjøre latmannskortet. Time turen slik at når vi er ferdig, kommer mannen forbi og plukker oss opp på tur hjem fra jobb. Så slipper vi å gå hjem ;)

Hehe :) håper det går bedre enn forventet :)
Apropos gåing, tuppa her i huset var ikke fylt 9 mnd engang når hun gikk, det var skikkelig stress :/

Har forberedt samboer på at han må nok steppe inn litt ekstra når den tid kommer. Spesielt i helger, så jeg får jobba litt effektivt. ;)

Så tidlig?? :O kan virkelig tenke meg det ble stress da:p

Back
Topp