Du har enda noen dager på degKlarer ikke bestemme meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har enda noen dager på degKlarer ikke bestemme meg![]()
Gravidkortet går jo ut på dato. Viktig å bruke det!Ja, det er han
Jeg kjørte gravidkortet![]()
Skulle jeg også ha gjortJeppgjør vel det
![]()
Det gjør jeg ogAppen sliter med tempoet i kveld![]()
![]()
Skulle brukt mitt mer når det var gyldigGravidkortet går jo ut på dato. Viktig å bruke det!
Æsj, så frustrerendeSitter nå her ennå men en som er stuptrøtt men nekter å sove. Sutrer legger vi han i sengen, gliser kommer vi inn. Hylgråter lar vi han ligge:-/
HeheVet ikke om jeg har brukt det enda
Det var på tide![]()
Knis...pupp i friluftÅjada, gidder ikke pakke den bort engang![]()
Er jo så KoseligÅ hjelpes, denne tråden er på 500 sider allerede
Vi er noen skikkelige skravlehøner
Må leve på oppsparte midler daDa hadde det blitt dårlig med inntekt da?![]()
Uff da.Så ble jeg sittende på rommet (igjen) med mini sovende på puppen. Å legge han i sengen ender med gråt og sutrete gutt:-/
Nei, det passer seg ikkeHeheman må bruke det man kan,men ikke overdrive tenker jeg
![]()
Ja, er redd for det!Huttemegtublir travelt!
Ja. Han sovnet til slutt da i armene mine med pupp i munnen. Legger jeg han tilbake i senga blir det gråt. så får sitte her littÆsj, så frustrerende![]()
Har du spart så mye altså?Må leve på oppsparte midler da![]()
Det er jo sinnsykt braRett over 1000 i mnd her...?
Nam! Nå fikk jeg jo lyst på detKnuser safarikjeks i en skål og har over ostefyllet (blander Philadelphiaost, kremfløte, melis og vaniljesukker) enkelt og godt![]()
Du kan prøve å holde henne unna melkeprodukter, det kan gjøre det verreHun har jo vært syk og hun klarer ikke puste ordentlig igjenmå få noe for dette slimet vel