Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare vært med å skravle siden lørdag. Men vært mye fart siden daDet er detVært mye fart her inne i det siste eller? Har liksom ikke fått med meg noe denne mnd jeg
![]()
Har fortsatt ikke fått tent oppnå er det bare meg og katten som er igjen i huset,lurer på å ta meg et varmt bad..men er redd for å ikke kom meg opp etterpå
![]()
Jeg har vært inneDu var inne og så den
Er bare to oppskrifter der nå da
Brukes alt for sjeldent egentligÅh, på en kveld som idag der kroppen er daff skulle jeg ønske jeg hadde badekar! Høres deilig ut å ta et varmt bad![]()
Brukes alt for sjeldent egentligmen når vi får bygd ferdig huset blir det ikke badekar,å da kommer jeg garantert til å savne det...
![]()
Du tar meg snart igjenÅåh?
Ja, får prøve på det! Hvordan er det med deg?Du får bare hoppe inn i det![]()
Lurer på om jeg holder på å bli syk![]()
Skal innrømme at jeg er helt ny på dette,så skjønner egentlig ikke hva du snakker om?Du tar meg snart igjenjeg har skravlepanikk.. he he
PrøverHehe! Du er i rette modus med andre ord?
Sikkert topp 100 listaSkal innrømme at jeg er helt ny på dette,så skjønner egentlig ikke hva du snakker om?![]()
Har du sjekket topp listen?Skal innrømme at jeg er helt ny på dette,så skjønner egentlig ikke hva du snakker om?![]()
Gubben sitt som han rev og bygde opp igjen,men ble byggestopp for 2år siden...får starte å bygge igjen nå,rett før prinsen kommer selvfølgeligBygger dere helt nytt?blir vel slik når man har det
![]()
Ja, den jaSikkert topp 100 lista![]()
Byggestopp? Fikk dere ikke fortsette?Gubben sitt som han rev og bygde opp igjen,men ble byggestopp for 2år siden...får starte å bygge igjen nå,rett før prinsen kommer selvfølgelig![]()
Nei,det har jeg glemtHar du sjekket topp listen?
Hun har jo nesten skravla seg til toppenJa, den ja![]()
Ikke bra!Lurer på om jeg holder på å bli syk![]()