Hvilket sykehus skal du føde på?

Førde sentral sykehus 2,5 time unna. Har født der 1 gang før. Hva litt rart siden eg egentlig e vande med små intime sykehus. Men siden de la ned det lokale her må vi reise lang. Så valget er mellom Førde og Voss. Men endte på Førde igjen.
 
Førde sentral sykehus 2,5 time unna. Har født der 1 gang før. Hva litt rart siden eg egentlig e vande med små intime sykehus. Men siden de la ned det lokale her må vi reise lang. Så valget er mellom Førde og Voss. Men endte på Førde igjen.

Voss er tipp topp å føde på. :)
 
Bodø :)
 
Har søkt Ullevål som førstevalg og Riksen som andre - får se hvor jeg får plass... Var visst så stor pågang at legen oppfordret meg til å søke omtrent i uke 6...
 
Blir Riksen på meg :)
 
Jeg skal i utgangspunktet føde på Haukeland:). Skal være på østlandet i jula og et stykke ut i januar, så om fødselen skjer mens jeg er der så blir det enten Drammen eller Kongsberg :).
 
Jeg skal føde på Bærum :) Har hørt SÅ mye bra om dem, og barselavdelingen er nettopp bygd om så man får enerom og far får bli over natt :) Og, ikke minst, eneste sykehuset i Akershus og Oslo der de fortsatt har lystgass :)
 
Ble flyttet over til Sandnessjøen, da jeg ikke får føde på fødestue med tvillinger. Litt skummelt å skulle reise så langt, men man må det man må :p
 
STHF, Skien :)
 
Back
Topp