Skravletråd september

Har ingen god kveld kjenner jeg :( huff ... Håper lille N sover snart ❤️ hun er blitt verre og verre så håper det snart snur :) her er det ME, men mann har det samme som N

Det høre helt himmelsk ut!!
Jeg syns det :)
Prøvde en ny oppskrift på majones i dag, og den var ganske god, og suppen fant jeg på mens jeg stod der og ble også fryktelig god :)

Motorsykkel løp :) Samboeren som fikk meg hekta på det :p sitter annenhver helg å ser på tv no,var på løp i Amsterdam i sommer ;) det var rått :)
Til og med lillegull skal tydligvis få det inn med morsmelka,han fikk seg en supporterbody med han vi heier på mår vi var der :) :p

Åh :p tenkte meg det var noe slikt :p viktig å få en ny supporter tidlig ;)

Oi høres ikke morsomt ut:-/. Håper dere er i ferd å komme i orden nå:-)

Nå begynner ting å bli lettere. Hun er født en måned for tidlig, så endel problemer med det. Tok sin tid før vi alle fant vår plass og man vendte seg til morstilværelsen :)

Nå begynner ting å bli lettere. Hun er født en måned for tidlig, så endel problemer med det. Tok sin tid før vi alle fant vår plass og man vendte seg til morstilværelsen :)
Da er det forståelig at det er litt sykehus i starten :-). Lå 9 dager ekstra med vår til tross for at han er født til termin. Uvant med morsrollen men du kommer inn i det:-)

Back
Topp