Nå er vi ikke

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
under nyeste termingrupper lenger!!! Wææææ de blir så fort store!

Jeg gikk inn feil, gikk på februar 2015 og var sikker på at jeg hadde blitt kasta ut fra skjult :p haha

• Liker
Reactions: EJ
Tiden flyyyyr!!!

Buuhuu...:( dette var jeg ikke klar over.. Blir sakte men sikkert skviset ut:p haha

Uvant å gå inn nå:-O også begynte jeg brått å føle meg gammel :-P

Æææh, allerede?!? :o
Ååh, som tiden flyr :( Det var kjempe unaturlig å ikke kunne gå inn under nyeste termingruppe lengre ;p

Har feb 14 som favoritt, så manøvrerer meg ikke inn via underforumene :p hadde ikke blitt å oppdaga det selv.

Hvordan gjør man det?
Kommer nok an på hvilken device man bruker, men jeg kan gå inn på det forumet jeg ønsker å subscribe, dra mot venstre og trykke på stjerna som dukker opp. Da kommer det opp på fulgte tråder.ImageUploadedByBV Forum1440179663.283791.jpg

Det er helt sprøtt! Småtten min er blitt så stooor, går i barnehage og vi er begge i arbeid! Hverdagen er tilbake og babytiden er definitivt over :( Men hjelpe meg som vi koser oss da ❤️

Kommer nok an på hvilken device man bruker, men jeg kan gå inn på det forumet jeg ønsker å subscribe, dra mot venstre og trykke på stjerna som dukker opp. Da kommer det opp på fulgte tråder.Vis vedlegget 131916
Ah det har jeg men trodde det bare var at jeg fikk opp nye tråder i "påminnelser". Ser nå jeg kan få direkte inn via "fulgte forum" :)

Tiden går så fort og de er blitt så stoooore alle sammen!!!

Tiden flyr! Alt for fort..!
Havner forøvrig inne på februar 2015 hver gang jeg skal gå inn på forumet via appen :p På gammel vane trykker jeg meg inn, og det blir jo feil :p

Gått feil noen ganger her å ;p første gang gikk deg noen sek før eg egentig fikk det med meg :p

De vokser fort ja, mem hver alder sin sjarm. Og herlighet hvor kjekt det er å se utviklingen :)

Back
Topp