Veldig deiligSå deilig å få det gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig deiligSå deilig å få det gjort![]()
Hvor?noe nytt som har skjedd nå som jeg ikke har fått med meg?Liker ikke at det er så mange som mister jobben![]()
God nattMen god natt, jeg må sove nå
Er det det ?Liker ikke at det er så mange som mister jobben![]()
er oljenæringen som stadig permitererHvor?noe nytt som har skjedd nå som jeg ikke har fått med meg?
Er jo kjipt å bli arbeidsledigEr det det ?hvis jeg mister min blir jeg glad !
Ja men er det mange som mister jobben ?Er jo kjipt å bli arbeidsledig
Nå er jeg veldig glad jeg ikke er i oljenæringen...er oljenæringen som stadig permiterer
Har vært ekstremt mange i det siste.Ja men er det mange som mister jobben ?![]()
Jo,det vet jeg... er glad min samboer er "sikra".. han jobbet på nordsjøen nå,men før det heøe begynte fikk han seg jobb i lederstilling på land..er oljenæringen som stadig permiterer
Jeg og!Nå er jeg veldig glad jeg ikke er i oljenæringen...
Det er fryktelig kjiptEr jo kjipt å bli arbeidsledig
Snakk om flaksJo,det vet jeg... er glad min samboer er "sikra".. han jobbet på nordsjøen nå,men før det heøe begynte fikk han seg jobb i lederstilling på land..
Det er det over hele landetJa men er det mange som mister jobben ?![]()
Ja, det er det. Her snakker vi folk som har hatt gode lønninger. Dette kommer til å få ringvirkningerDet er fryktelig kjipt
Ja,men er jo mange på "land" som har mistet også... det var 180 som mistet jobben før sommeren nå...Snakk om flaks
Er ikke bare de det er kjipt forJa, det er det. Her snakker vi folk som har hatt gode lønninger. Dette kommer til å få ringvirkninger
Sant detJa,men er jo mange på "land" som har mistet også... det var 180 som mistet jobben før sommeren nå...