Privat ultralyd ❤️

Får du brukt den noe?
Ikke enda, men tenker den blir tatt i bruk når vi skal på helsestasjonen og sånn for å slippe å legge ned ungen på den ekle matta :p
 
Gratulerer så mye med lillesøster i magen:) Høres ut som en fantastisk opplevelse!
 
Så morro. Gratulerer så mye med jenteni magen... Kan knapt vente til jeg skal på ul. Så jentefølelse jeg også...
 
Å for en frisk, fin liten tulle :) gratulerer med jenta :)
 
Tusen takk❤️ jeg gleder meg til dere får vite kjønnet også!
 
Gratulere så mye med en liten jentebaby i magen <3 så koselig med en av hver :) nyt følelsen av å vite at alt sto bra til, det er en god følelse :D
 
Gratulere så mye med en liten jentebaby i magen <3 så koselig med en av hver :) nyt følelsen av å vite at alt sto bra til, det er en god følelse :D
Ja det er en fantastisk følelse. Håper den sitter helt frem til oul ;)

Tusen takk. Veldig morro!
 
Det skjønner jeg godt :) jeg turte ikke helt å tro det før hun ble født :D enda jeg hadde sett det helt tydelig på 3D :p
Vi så det jo også i 3D så er jo bare tull å være usikker, men så tenker man sånn tenk om snoppen bare hadde lagt seg litt bakover etc haha!
 
Vi så det jo også i 3D så er jo bare tull å være usikker, men så tenker man sånn tenk om snoppen bare hadde lagt seg litt bakover etc haha!
Akkurat! :p og mamma sa at det kunne jo være rumpesprekken, og det hjalp hvertfall ikke på :p men ut kom det en jente, så jeg tror nok du skal være ganske så sikker på at det er ei lita jente dere får :)
 
Back
Topp