Sååå flink du har vært søta38 innlegg til natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå flink du har vært søta38 innlegg til natta
Burde være fullt mulig. Særlig siden jeg har avslutta jobbinga44 innlegg på litt over 2 timer.
Burde gå lett![]()
Ja må det!
Og hvordan ligger vi an med aktivitet på forumet i dag??
Middag var tydeligvis ikke så spennende, for har visst nesten glemt det
Men var biff, ovnsgrønnsaker, ris og bernaise. Søndagsmiddagen som ikke ble noe av i går![]()
Vi hadde bare løvbiff med bernaise og grønnsaker viJa må det!
Og hvordan ligger vi an med aktivitet på forumet i dag??
Middag var tydeligvis ikke så spennende, for har visst nesten glemt det
Men var biff, ovnsgrønnsaker, ris og bernaise. Søndagsmiddagen som ikke ble noe av i går![]()
HjelpesHaha! Fikk nettopp beskjed om at vi får besøk i morgen, så jeg står og baker kake...Har til og med lagd vaniljesukker
![]()
Er bare å sette igang daBurde være fullt mulig. Særlig siden jeg har avslutta jobbinga![]()
Aha, skjønner denHaha, nei langt ifra. Har litt over 1500 totalt. Men vil gjerne ha rundt på totale antall innlegg på profilen min, for da er det så mye lettere å følge med antall innlegg. Må ikke vente på oppdateringene![]()
Ååh...så herlig da!Trur det, smilte og lo litt når jeg lekte med fingrene hans også i helgen også![]()
Jeg har allerede tittet innom denDa er skravletråden for september laget og er klar til i morgen
Det kan du vel klare?Skulle helst hatt 44 innlegg til før midnatt jeg...
Ja, det er det virkeligHuff ja, smør på flesk![]()
Har vært litt forskjelligHva baker du da?
Men tre slag er også bra da!Jøss, så flinke dere er da
Blir råstolt om jeg klarer 3 slag, jeg![]()
Nei, det var jo et dumt spørsmålSelvfølgelig vennen, hva annet![]()
Nærmer meg stadig.Sååå flink du har vært søta![]()
Kjøpte vaniljestang, delte den i to på langs, skrapet ut frøene, tømte 1 kg sukker i et norgesglass, puttet frøene oppi rørte rundt så det ble godt blandet og la vaniljestangen oppi og skrudde på lokket så det er tett..Hjelpesda er du nok i full sving ja
Hvordan lager man vaniljesukker??
Tusen takk for at du nok en gang gidder å ta jobbenDa er skravletråden for september laget og er klar til i morgen
Jeg har vært slapp så lenge nå så må varme opp littNei, det var jo et dumt spørsmål![]()
Ja det er det så visstJa, det er det virkelig
Farlig å ha for mye i hus når man er i permisjon også..