Skravletråd august

Men ikke al slags sjokolade :p
Har du forresten lurt på hvorfor de har påskesjokolade blant smågodtet hele året.
Du vet, disse egg og kyllingbitene med luftig sjokolade som smelter på tungen
Jo takk, de er fantastiske:D
Egentlig ikke tenkt over det...
Men du, idag er det DU som stadig prater om snop og andre godsaker:p
 
God dag jenter :D hva har dere gjort idag? :) mormor var her idag, og ja fikk "kjeft" som vanlig :p tror tanta er på anmarsj snart for har pms :p
 
Skal jobbe onsdag, torsdag og fredag:) dagtid...
Så fri i hele dag og i hele morgen:D
Dine planer da?

Masse husarbeid, pakke, så skal frøkna på svømming å ballett og så skal lillebror til manuellterapeut før vi reiser på årets siste marked på fredag :)
 
Okei. Jeg skal lete litt på nett, så finner jeg helt sikkert en oppskrift på pepperkaker som er melkefri. Har jo mye som kan lages melkefritt nå ;)
Vi kan jo prøve hver vår når den tid kommer, og diskutere oss frem til hvem som er best;)
 
Legger fort på meg jeg og, så er avhengig av å bevege mye på meg.. vanligvis legger jeg veldig på meg om jeg ikke får beveget meg masse...
Jeg synes også det er vanskelig spise lite nok kalorier til å ikke legge på seg av å ikke trene...
 
Fikk du kjeft av mormoren din?
Ja fordi det var ikke ryddig og rent nok :p hun er litt nazi ... Ikke lett å ta alt husarbeid på en gang med ME altså. Hun hjalp meg da med vinduvask og vasking. Snill hun :D jeg kommer til å legge meg med lille N i dag :p
 
Back
Topp