Vet du, det husker jeg faktisk ikke!!Enig med deghva gjorde man før man fikk oppvaskmaskin liksom?!
Ser du er i farta på skravlefronten!hihi! Heia, heia!
![]()
Blir spennende å se..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du, det husker jeg faktisk ikke!!Enig med deghva gjorde man før man fikk oppvaskmaskin liksom?!
Ser du er i farta på skravlefronten!hihi! Heia, heia!
![]()
Ah, I see! Vanskelig med alle fristelsene rundt om.. :/Prøver å slanke meg bille lite gran...
Jeg begynner offisielt å forberede jula i morgenHaha! Tror faktisk det er over en måned eller så siden noen opprettet tråder om juleforberedelser og kalenderideer på høytiderforumetjeg pleier vanligvis å drøye forberedelsene til tidligst sen november jeg da. Men pinnekjøtt er godt året rundt
![]()
Jeg kjøpte masse julepynt nå i sommerferien, jegJeg begynner offisielt å forberede jula i morgen
Hvor kjøper man julepynt om sommeren?Jeg kjøpte masse julepynt nå i sommerferien, jeg![]()
Du manglet 200 et eller annet?Heldig du, tror ikke jeg vil nå målet mitt
Ser at kakepraten allerede er i gang herLed meg ikke inn i fristelsen.
Men frels meg fra det onde.....
Noen som sa SJOKOLADE!!!
Var på Hadeland glassverk og der har de alltid myeHvor kjøper man julepynt om sommeren?![]()
Jeg trenger ikke ny pynt, men begynner å planlegge, høre med folk, ønskelister, gavelister, rydde, vaske, planlegge baking og... Ja, koser meg.Jeg kjøpte masse julepynt nå i sommerferien, jeg![]()
Shame on you!Ups, beklager...![]()
Det stemmer nokHan har det mye bedre hjemme hos pappa selv om pappa er syk enn lenge i en bilstol
Ikke jeg heller, men ble bare så fristet til å fortsette det du saSer at kakepraten allerede er i gang her
Sjokolade skal jeg heller ikke prate om søta![]()
Høres jo helt avleggs ut....kost og såpe?!Vet du, det husker jeg faktisk ikke!!Tror man hadde sånn kost og såpe? Men hvem gjorde det da liksom?
Blir spennende å se..![]()
Du skulle jo ikke bli ledet inn i fristelseIkke jeg heller, men ble bare så fristet til å fortsette det du sa![]()
Trenger egentlig ikke ny vi heller, det var bare så utrolig mye fint derJeg trenger ikke ny pynt, men begynner å planlegge, høre med folk, ønskelister, gavelister, rydde, vaske, planlegge baking og... Ja, koser meg.
Og kjøpe kalendergaver
Sånt skjer. .Trenger egentlig ikke ny vi heller, det var bare så utrolig mye fint der
Sakte men sikkert, kunne sikkert gått fortere, men jeg må ta hensyn til at jeg ammer og så tar jeg fri i helgene..Du skulle jo ikke bli ledet inn i fristelse
Hvordan går slankingen??
For å lande på et rundt tall mangler jeg 235...Du manglet 200 et eller annet?![]()
Sakte er bedre enn fortSakte men sikkert, kunne sikkert gått fortere, men jeg må ta hensyn til at jeg ammer og så tar jeg fri i helgene..
Det er jo endel jaFor å lande på et rundt tall mangler jeg 235...
Tror det skal bli vanskelig med syk mann og ikke et så alt for høyt tempo her