Tror ikke jeg har hørt densam smith - latch det var en passende sang akkurat nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har hørt densam smith - latch det var en passende sang akkurat nå![]()
skjønner at du ikke ønsker å dele alt på ett åpent forum <3 det skal du selvføgelig få slippeVi hadde vært sammen 10 år når vi fikk eldsten, og gift i 5.
Det var først når vi prøvde på nummer to vi fikk problemer.
Jeg trodde vi hadde et forhold som var så sterkt som det kunne bli siden vi allerede hadde vært gjennom en dal jeg ikke vil fortelle om på et åpent forum.
Men det å miste gang på gang....
Vel, vi er fremdeles sammen og har nå 3![]()

Vi har til og med hatt 4 kattunger og kattemor med akvarium i hus. Fungerer supert. Men vi har lokk på akvariumet da.Så bra da
Gutta mine maser om akvarium, men jeg har trodd det funker dårlig med to kattunger![]()
jeg kan høre på mye forskjellig så har ikke noe fasitsvar på det, men når jeg blogger og skravler liker jeg å høre musikk det er fart i, men også rolig sangerSkjønner det
Hva slags musikk liker du da?
TakkGuri så stilig![]()
jeg synes den er finTror ikke jeg har hørt den![]()
jeg er her jegNoen våkne her ? Kom nesten akkurat hjem jeg![]()
Ja det må man vel nesten haVi har til og med hatt 4 kattunger og kattemor med akvarium i hus. Fungerer supert. Men vi har lokk på akvariumet da.
Jeg er gammel så jeg liker godt Michael Jackson, George Michael, ahajeg kan høre på mye forskjellig så har ikke noe fasitsvar på det, men når jeg blogger og skravler liker jeg å høre musikk det er fart i, men også rolig sangerrock og sånn dunkdunk musikk hørte jeg på når jeg trente eller når jeg var sur. jeg synes det alltid finnes en god sang i hver eneste sjanger jeg da
uten om klassisk musikk da ++
hva liker du da?
![]()
Hei og hopp! Ja, men turer straks i sengaNoen våkne her ? Kom nesten akkurat hjem jeg![]()
Så snill hun er daTakkEi venninne har plukket shell og stein i Thailand og gitt meg det i reisegave. Så skal pynte med dem når vi flytter og renser akvariumet neste gang
Må flytte det lengere fra vedovenen før det blir kaldt
![]()
Gjør det duJa det må man vel nesten ha
Hmm...får tenke litt på det da![]()
Får Google etterpåjeg synes den er finmen nå hører jeg på mye forskjellig da
![]()
Jeg er våkenNoen våkne her ? Kom nesten akkurat hjem jeg![]()
Mhm, det og bukse til lillemorSå snill hun er dablir nok vakkert!
Er du hektet?setter i gang å spille criminal case jeg![]()
Åja kult daJeg er gammel så jeg liker godt Michael Jackson, George Michael, ahaog endel listepop!
Flott gaveMhm, det og bukse til lillemorHåper det
![]()