Skravletråd august

Vi hadde vært sammen 10 år når vi fikk eldsten, og gift i 5.
Det var først når vi prøvde på nummer to vi fikk problemer.

Jeg trodde vi hadde et forhold som var så sterkt som det kunne bli siden vi allerede hadde vært gjennom en dal jeg ikke vil fortelle om på et åpent forum.
Men det å miste gang på gang....

Vel, vi er fremdeles sammen og har nå 3 :)
skjønner at du ikke ønsker å dele alt på ett åpent forum <3 det skal du selvføgelig få slippe :)
vi har bare blitt sterke og sterkere, men merker på min kjære at han begynner å knekke som meg. han har prøvd å være sterk for meg og det har jeg merket godt <3 han er jo engstelig og synes det er urettferdig han også nå :(
ja det er en prøvelse på forholdet å miste gang på gang... men vi har vært "heldig" som ikke har hatt noe knekk i forhold men heller støttet hverandre og laget forholdet enda sterkere enn det var <3

en lykkelig slutt oppi alt det vonde liker jeg å høre :Heartred

Skjønner det:D
Hva slags musikk liker du da?
jeg kan høre på mye forskjellig så har ikke noe fasitsvar på det, men når jeg blogger og skravler liker jeg å høre musikk det er fart i, men også rolig sanger :) rock og sånn dunkdunk musikk hørte jeg på når jeg trente eller når jeg var sur. jeg synes det alltid finnes en god sang i hver eneste sjanger jeg da :) uten om klassisk musikk da ++ :p hva liker du da? :)

setter i gang å spille criminal case jeg :p

jeg kan høre på mye forskjellig så har ikke noe fasitsvar på det, men når jeg blogger og skravler liker jeg å høre musikk det er fart i, men også rolig sanger :) rock og sånn dunkdunk musikk hørte jeg på når jeg trente eller når jeg var sur. jeg synes det alltid finnes en god sang i hver eneste sjanger jeg da :) uten om klassisk musikk da ++ :p hva liker du da? :)
Jeg er gammel så jeg liker godt Michael Jackson, George Michael, aha:P og endel listepop!

Back
Topp