Terminliste

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er 3+3 i dag, termin utfra eggløsning er 7 mai ☺

Ut i fra terminkalkulator er terminen 2. Mai:)
4+1 i dag ☺️

4+3 30.april :) tenker det er storsannsynlighet for at det blir en mai barn men tanken på termin datoen eller?

Når kom jenta de i forhold til termin da ruggs? Du er selvfølgelig velkommen i mai klubben, terminen kan jo bli satt litt tilbake også ved den ordinære ultralyden ☺

Når kom jenta de i forhold til termin da ruggs? Du er selvfølgelig velkommen i mai klubben, terminen kan jo bli satt litt tilbake også ved den ordinære ultralyden ☺

Ok, jenta min kom 5 dager over termin dato, men var førstegangs føde då og da er det vanlig å gå over termin.

Ok, jenta min kom 5 dager over termin dato, men var førstegangs føde då og da er det vanlig å gå over termin.

Flytter over til april jeg :) for å
være på den sikre siden, men tanken på om termin dato blir flyttet tilbake:)

2 mai. :)

Last edited:
1 mai :-)

De ulike terminkalkulatorene sier forskjellig fordi syklusen min ikke har vært regelmessig etter p-pilleslutt.. Men er nokså sikker på at jeg hadde EL 16. aug, har tempet ☺️ Første dag i siste mens var 23. juli, så som dere skjønner har syklusen vært nokså lang. Testet 10 dpo, og fikk svakt positiv på strimmeltest og 1-2 uker gravid på clearblue. :) Noen som vet hvilke kalkulator som er best til slike tilfeller, eller som kan hjelpe meg med utregning? FF sier termin 8. mai, ihvertfall. :)

Last edited:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp