* Innsett i September *

Hei jenter :)
Er inne på august forum oxo ,men henger meg på her oxo .. Skal ha uttak i begynnelsen av neste uke ( første uka i september )*håpepå*
Er nå på dag 6 med sprøyter ( menopur 225ie )
Skal ha kontroll førstkommende fredag :)
Gleder meg til å bli ferdig med medisiner og den berg og dalbanen her (blir sikkert en berg og dalbane som ruger oxo .. Men skal bli godt å komme dit <3)
Lykke til til alle
Blir spennende og følge med dere ;)

Lykke til med uttaket! Kjenner jeg gruver meg litt til det... Har smerteterskel på minussiden av skalaen :inpain:. Men hva er vel noen minutter smerte i forhold til den lykken som kommer til slutt :love2

Er inne på august forum oxo ,men henger meg på her oxo .. Skal ha uttak i begynnelsen av neste uke ( første uka i september )*håpepå*
Gleder meg til å bli ferdig med medisiner og den berg og dalbanen her (blir sikkert en berg og dalbane som ruger oxo .. Men skal bli godt å komme dit <3)
Lykke til til alle

Da ligger vi likt i løypa-sprøytedag 6 her også, og kontroll på fredag :-)

Neste uke blir spennende!

Lykke til med uttaket! Kjenner jeg gruver meg litt til det... Har smerteterskel på minussiden av skalaen :inpain:. Men hva er vel noen minutter smerte i forhold til den lykken som kommer til slutt :love2

Tusen Takk:)
Ikke så mye å grue seg til , du får jo smertestillende .. ( men det er forskjell fra sted til sted hvor mye smertestillende man kan få) men uansett smerte så er d som du skriver .. Hva gjør vel litt smerte i forhold til lykken som kommer <3 en lege sa til meg, det gjør vondere å føde ( Tihi )

Lykke til kjære deg, dette kommer du til å klare helt fint <3

Åhh, så moro .. Ja , det blir en spennende uke ;)
Hvordan har medisineringen din gått ? Hva slags sprøyter går du på ?

Woho, masse lykke til <3 tomlene opp opp opp

Ja, altfor spennende!

Jeg har gått fire uker på synarela- fikk en del bivirkninger der. Men det ble bedre etter sprøytestart. Tatt bemfola 150 IE siden torsdag. Litt hodepine og hetetokter- men helt overkommelig. Hva med deg?

Ja da venter man bare på min mens skal komme ca den 9 september! Da har jeg tatt høyde for at den blir litt forsinket, men jeg aner ugler i mosen på at den garantert blir enda mer forsinket! Ventingen føles som en evighet...

Skal også ha frys, så venter på EL. Herregud, er så enig i at tiden går sakte. Huff, den går supersakte :p

Ja, altfor spennende!

Jeg har gått fire uker på synarela- fikk en del bivirkninger der. Men det ble bedre etter sprøytestart. Tatt bemfola 150 IE siden torsdag. Litt hodepine og hetetokter- men helt overkommelig. Hva med deg?

Denne gangen har jeg gått på suprecur litt over 4 uker her oxo ( litt hodepine men ellers bra )
Begynte på menopur 225 IE på torsdagskveld , har gått bra ( forutenom blødningene ) hatt noe hodepine og murringer nede i magen og rundt til korsryggen..nå i kveld føler jeg meg uvell , har vondt i hodet kjenner en del murringer ( modninger ) nede i magen .
Har spist en del denne runden ( tror jeg har lagt på meg :/ ) føler meg stinn og oppblåst .. men det er jo oxo en del av det sprøytene gjør.
Gleder meg til å bli ferdig !!

Denne gangen har jeg gått på suprecur litt over 4 uker her oxo ( litt hodepine men ellers bra )
Begynte på menopur 225 IE på torsdagskveld , har gått bra ( forutenom blødningene ) hatt noe hodepine og murringer nede i magen og rundt til korsryggen..nå i kveld føler jeg meg uvell , har vondt i hodet kjenner en del murringer ( modninger ) nede i magen .
Har spist en del denne runden ( tror jeg har lagt på meg :/ ) føler meg stinn og oppblåst .. men det er jo oxo en del av det sprøytene gjør.
Gleder meg til å bli ferdig !!
Ikke lenge igjen nå! Vi krysser fingre!

Tusen Takk:)
Ikke så mye å grue seg til , du får jo smertestillende .. ( men det er forskjell fra sted til sted hvor mye smertestillende man kan få) men uansett smerte så er d som du skriver .. Hva gjør vel litt smerte i forhold til lykken som kommer <3 en lege sa til meg, det gjør vondere å føde ( Tihi )

Lykke til kjære deg, dette kommer du til å klare helt fint <3

Takk takk :happy:
Har litt tid igjen før uttak, skal på kontroll etter bruk av nesespray I sept, og planlagt uttak I slutten av sept. Så tror jeg må si ifra ang smerteterskelen på kontrollen :joyful:
Har vært på sidelinjen og sett hvordan bekjente takler situasjonen, mtp medisinering, inngrep, mislykket forsøk og sorgen tilknyttet, og den uendelige lykken til slutt når det endelig klaffer. Helt rart å være I den situasjonen selv... Det er litt uvirkelig Tida går fort og plutselig er det min tur:flower

Lykke til til alle
Så spennende! Jeg skal også ha uttak i begynnelsen av neste uke :) Ja, det er litt av en påkjenning alt dette her. Er det ditt første forsøk?

Så spennende! Jeg skal også ha uttak i begynnelsen av neste uke :) Ja, det er litt av en påkjenning alt dette her. Er det ditt første forsøk?

Nei , vi har hatt 3 forsøk i det offentlige for noen år siden ( negative )
Men er vårt første i der private .
Spennende , gleder meg til å bli ferdig med sprøytene
Håper alt går bra og at jeg blir gravid denne gangen
Ønsker det samme for deg , lykke til :)
Hvor hører du til foresten ?

Takk takk :happy:
Har litt tid igjen før uttak, skal på kontroll etter bruk av nesespray I sept, og planlagt uttak I slutten av sept. Så tror jeg må si ifra ang smerteterskelen på kontrollen :joyful:
Har vært på sidelinjen og sett hvordan bekjente takler situasjonen, mtp medisinering, inngrep, mislykket forsøk og sorgen tilknyttet, og den uendelige lykken til slutt når det endelig klaffer. Helt rart å være I den situasjonen selv... Det er litt uvirkelig Tida går fort og plutselig er det min tur:flower

Ja, det går fort og får bare krysse fingre og virkelig håpe på det beste :)
Ja, si fra du .. Så er de ihvertfall klar over det

Hele den prosessen her er virkelig en reise i seg selv .. Oppturer og nedturer <3
Tenke positivt er nok veldig bra ;)

Det er gøy at så mange har kommet så langt at de har begynt med sprøyter :) jeg ser jeg skal gå på sprøyter ni dager før første kontroll, hvor vanlig er det å gå lenger? Lang protokoll da altså :) hvorfor har dere kontroller før oppstart på sprøyter egentlig? Jeg skal visst ikke ha det..

Det er gøy at så mange har kommet så langt at de har begynt med sprøyter :) jeg ser jeg skal gå på sprøyter ni dager før første kontroll, hvor vanlig er det å gå lenger? Lang protokoll da altså :) hvorfor har dere kontroller før oppstart på sprøyter egentlig? Jeg skal visst ikke ha det..

Jeg er på dag 7 med sprøyter ( skal ta nr 7 ikveld ) .sprøyte nr 8 i morgen kveld så skal jeg på kontroll på fredag kl 11:00 ( hørte fra de på klinikken at man kan gå på sprøyter opp til 12 dager )
Håper på uttak like over helgen jeg;)

Kontroll før oppstart på sprøyter er for å se tykkelsen eller hvor optimal slimhinnen er etter nesespray.
Rart du ikke skal ha det , men klinikken vet jo hva de gjør :)

Lykke til :)

Jeg er på dag 7 med sprøyter ( skal ta nr 7 ikveld ) .sprøyte nr 8 i morgen kveld så skal jeg på kontroll på fredag kl 11:00 ( hørte fra de på klinikken at man kan gå på sprøyter opp til 12 dager )
Håper på uttak like over helgen jeg;)

Kontroll før oppstart på sprøyter er for å se tykkelsen eller hvor optimal slimhinnen er etter nesespray.
Rart du ikke skal ha det , men klinikken vet jo hva de gjør :)

Lykke til :)
Takk! Lykke til du også.

Det er visst ikke vanlig på st.olavs.. i brevet jeg fikk står det at det er like vanlig å få en blødning på spray som å ikke få det. Å ikke få blødning høres ekkelt ut, ser for meg å sette inn egg i gammel livmor :')

Sprøytedag 7. Ingen bivirkninger i dag! Har slitt med det ene eller andre siden 22.7. nå, så det er både godt og litt skremmende på en gang. Håper at sprøytene funker!

Kontroll på fredag :-)

Takk! Lykke til du også.

Det er visst ikke vanlig på st.olavs.. i brevet jeg fikk står det at det er like vanlig å få en blødning på spray som å ikke få det. Å ikke få blødning høres ekkelt ut, ser for meg å sette inn egg i gammel livmor :')

Okey, Dr.Holst ( FERTILITETSSENTERET ) har spurt meg på begge kontrollene jeg har hatt om jeg hadde blødning mens jeg gikk på nesespray .. Så føler at den var på sin plass i følge klinikken .
Men som sagt ,det er forskjell fra sted til sted .

Har hatt noen dager nå med blødning mens jeg har gått på menopur ..begynner å avta i dag..
legen hadde ikke noe svar på hvorfor jeg hadde blødning , men var ikke noe farlig , måtte bare forsette på sprøytene.

Nei , vi har hatt 3 forsøk i det offentlige for noen år siden ( negative )
Men er vårt første i der private .
Spennende , gleder meg til å bli ferdig med sprøytene
Håper alt går bra og at jeg blir gravid denne gangen
Ønsker det samme for deg , lykke til :)
Hvor hører du til foresten ?
Jeg holder til på Fertilitetssenteret i Oslo:) Du da?

Back
Topp