Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...da er det vel en fordel å holde seg våken jaJeg holder ut, hvertfall foreløpigmen så er jo han våken og nå da så da er det greit å være våken
![]()
http://www.detsoteliv.no/oppskrift/brownies-med-melkesjokoladeHvilken oppskrift bruker du?![]()
Ja, denne tråden klarer ikke så mange innlegg aleneEr bare å jobbe litt det.
Må bare prøve å få med oss resten av brukerne som ikke er på denne tråden også..
Så stor forskjell hadde det vel ikke blittDet er bra, da hadde det blitt stille![]()
Mmm...det er snadderJaskal bake brownie idag
da er den klar til i morgen
![]()
Den så veldig god uthttp://www.detsoteliv.no/oppskrift/brownies-med-melkesjokolade
Dennemå ut å kjøpe melkesjokolade
det blir såfall mye senere
![]()
Temmelig stor vil jeg påståSå stor forskjell hadde det vel ikke blitt![]()
Vet ikkenoen gensere til mannen kanskje...
Det er veldig koselig.Ja, denne tråden klarer ikke så mange innlegg alene
Men synes det er koselig at så mange nye brukere titter innom![]()
JaMmm...det er snadderkos deg!
Den er super godDen så veldig god ut![]()
Ja, det blir detJa, da blir det fort litt tungt å få gjort noe![]()
Regner jeg med at du gjør![]()
Jeg får prøve den en dagDen er super god![]()
Det tør jeg nesten vedde på uten at jeg vet når den erKanskje neste oppdatering allerede også![]()
Shopping er balsam for sjelenJeg tenker meg også på shopping en tur denne uka
Da blir vel mannen fornøyd![]()
Høres ut som om dere har nok å styre medHjemme med lille N og vi koser oss inneregner jo som bare det idag :O tisset mye mer og spiste smoothie til lunsj idag
frokost er det dårlig med, men skal lage god ettermiddags mat litt tidligere enn vanlig da mannen er hjemme i 4 tiden nå da han jobber nærme hjemme
får kanskje ikke startet med hennes krok i helgen ... Borret til mannen på jobb er på reparasjon. Er betongvegger her så det er ikke bare bare
håper at vi får kjøpt ene hyllen så jeg kan starte i hvertfall
tømme kommoden og få den vekk skal jeg klare
men før helgen skal jeg bare slappe av!
hun skal kose seg i bhg i morgen forhåpentligvis, blir ikke gøy men håper det snart blir bedre
må handle i morgen for morgen dagen og torsdag
slipper å lage middag på søndag for ble invitert på middag
![]()
Deres planer denne uken da?![]()
Gjør detJeg får prøve den en dag![]()
Tror den er rundt halv 4Det tør jeg nesten vedde på uten at jeg vet når den er![]()