Lolo
Forumet er livet
Heldige dere som har finvær endaBlir vel litt avslapning når junior skal sove dupp i 11-tidenMuligens badetur i ettermiddag, hvis været holder
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige dere som har finvær endaBlir vel litt avslapning når junior skal sove dupp i 11-tidenMuligens badetur i ettermiddag, hvis været holder
![]()
Så bra du får bytta den ut derJeg sølte litt te over den.
Nå ser det ut til at tastaturet også ikke vil mer.
Har gjennom jobben, ja.
Den lever på overtid allerede så vil ikke være noe problem å bytte den ut.
ja, i går kveld skjedde det noe. Måtte det fortsette!Ja, har vært temmelig rolig noen dager. Ble litt mer fart over det i går kveld da![]()
Haha, såklart!Men som navnet tilsier har jeg da ekstra mus![]()
MhmSå koselig da! Babyer er så herlige!
JaRonja vil i alle fall være her hver dag da
Hun har noen innlegg igjen før hun når målet sitt![]()
Får satse på det daja, i går kveld skjedde det noe. Måtte det fortsette!![]()
Usj. Lykke til!
Bør helst være noen flere også daJaHun er flink å hjelpe
![]()
Ja, bør detBør helst være noen flere også da![]()
Skjønner dette er vondt å høre påhåper jeg og ... mye følelser som svømmer rundt etter vi bestemte oss for å hoppe i det å prøve igjen <3 jeg er ganske så følsom for venninner som er gravide som absoultt må snakke med meg om hvor lykkelig de har det osv ... er spesielt ei nå som absoultt må nevne dette for hver eneste samtale![]()
Utfordringen er 9025 innleggOkHva var utfordringen på? Og fra hvem? Aldri si aldri
![]()
Det er ikke verstkoseligjeg klarte meg tirsdag, torsdag og søndag forrige uke
![]()
Ok, det er mye innlegg detUtfordringen er 9025 innlegg![]()
Hvis flere skravler så er det mulig å få til detJa, bør det
Fra sist oppdatering så mangler jeg 571 innlegg.... Så får stå på de nærmeste dagene![]()
Det spøker litt da, for det kom ei skikkelig regnskur i mårestHeldige dere som har finvær enda![]()
Da er det bløtkake og champagne!!Det må nesten feires det da Haha
Blæh....krysser fingreVet ikke enda.Den står og tørker fremdeles
Hehe...så typiskHvorfor får jeg ikke sove nå da??? Lillebror har holdt det gående siden kl 2 i natt og jeg har hvert så trøtt at det har hvert vondt å holde øynene åpne. Nå har han sovna, men da er plutselig ikke jeg så trøtt lenger... Dette kan bli en lang dag for da er sikkert jeg klar for å sove når han våkner Haha![]()