Boblefrua
Forumet er livet
Jeg er ikke stolt av det, men jeg har sett absolutt alle episodene av Hotell Cæsar...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke stolt av det, men jeg har sett absolutt alle episodene av Hotell Cæsar...

Game og Thrones var jo bare helt sinnsykt!Må se Game of Thrones. Ellers har jeg sett veldig mye. Dexter, breaking bad, Orange is the new, greys, girls +++ det meste egentlig. Siste serien jeg så var "the leftovers"'anbefaleS! Er på HBO![]()
Verste med GOT er å vente på neste sesongGame og Thrones var jo bare helt sinnsykt!
Så alle 5 første sesongene så å si på rappengleder meg til ses.6
![]()
Det er det værste å vente,men ble ingen venting på meg denne gangen på de 5 førsteVerste med GOT er å vente på neste sesongSåå lenge mellom hver gang
![]()
Åh, SOA <3Det er det værste å vente,men ble ingen venting på meg denne gangen på de 5 førstemen husker jeg holdt på å klikke når jeg ventet på SOA
![]()
I know! Hadde rett og slett kjærlighetssorg av den serienÅh, SOA <3
Jeg også!!Har dere en serie dere MÅ se og har fulgt med noen år?
Jeg må se Home & Away og har sett det så lenge jeg kan huske![]()
Ser det på DailyMotion om jeg ikke får det med meg på Tvn![]()
Vennene mine bare rister på hode av meg når jeg snakker om home & awayHome and away er det som alltid står på opptak her![]()
Jax <3I know! Hadde rett og slett kjærlighetssorg av den serien![]()
Jeg vil også se siste sesongJax <3
Har du sett sesong 7?
Kun sett sesong 6. Og må få sett 7!
Ikke røp noe![]()
Om du kjøper denJeg vil også se siste sesong
Hvor og når kommer den?
Jeg har heller ikke lyst til å kjøpeOm du kjøper den
http://cdon.no/film/sons_of_anarchy_-_sesong_7_(5_disc)-27269852
Kan du se snart
Tv og netflix vet jeg ikke
Prøver og være økonomisk for tiden, og derfor prōve å vente til den kommer på netflix.. Men får se hvor lenge jeg klarer og holde meg![]()
Jeg har sett den, og skal ikke røpe noeJax <3
Har du sett sesong 7?
Kun sett sesong 6. Og må få sett 7!
Ikke røp noe![]()
Walking dead er bra!Pretty Little Liars, The Walking Dead og Game of Thrones![]()
Hvem sender suits på tv nå og hvor langt har de kommet?Home and away her også. 21 min hver kveld på dailymotionEr up to date på episodene down under. Ellers er det egentlig bare Suits som går nå som jeg følger med på ukentlig. Andre serier ser jeg ofte på i maraton. Orange is the new black osv.. Også venter jeg på ny sesong av Greys
![]()
Hvem sender suits på tv nå og hvor langt har de kommet?![]()
Åå ok takkSesong 5, episode 9!Jeg ser det på projectfreetv. Netflix ligger jo år etter, så må enten streame eller laste ned
![]()
Her og! Nå har jeg snart jobba meg gjennom hele hopprennet på SumoJeg er ikke stolt av det, men jeg har sett absolutt alle episodene av Hotell Cæsar...
H&A er must her i hus også. Hotel Cæsar og H&A er "mamma-tv" her i hus.Har dere en serie dere MÅ se og har fulgt med noen år?
Jeg må se Home & Away og har sett det så lenge jeg kan huske![]()
Ser det på DailyMotion om jeg ikke får det med meg på Tvn![]()
Ingen av mine venner som ser på det her heller...de bare himler med øynene
Jeg lever meg godt inn i episodene..sånn som idag;da ble det grining gitt![]()