Blir han verre og verre eller har han vært sånn hele tiden?![]()
Han har holdt på siden han ble født.., men syntes den siste uka nå har hvert ekstrem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir han verre og verre eller har han vært sånn hele tiden?![]()
Huff...så slitsomtHan har holdt på siden han ble født.., men syntes den siste uka nå har hvert ekstrem..
Huff...så slitsomthåper det snur snart!
Var ikke slik forrige ukeKlart de gjorde! Og klart de vant!![]()
Har oppvaskmaskinen røket?Oh yeah!!og jeg som hater oppvask!!
Ååh...så heldige dere er
Vi bor 3 timer unna...litt langt for en dagstur![]()
Jobbing er bra det også. Stortrives der jegAlle dager kan jo ikke være superspennende!
Kos deg med jobbing da!
StrålendeHei alle! Hvordan går d?
Hei alle! Hvordan går d?
Strålende
Og med deg?
Minn meg på at vi må avtale en ny dato slik at du får uroen til å har over stellebordet![]()
Hei heiher har lillebror en dårlig dag så her er det ikke så festlig..
Der da?
Så bra!!
Så kjipt..
Her går d fint! Har trilla en fin tur med en venninne. Var ute i godt over en time
Så kommer svigerinna og svogeren min senere idag![]()
Så deilig da, det er jo se fint vær å trille i om dagen nå![]()
Hyggelig med besøk![]()
Ja, var ordentlig varmt og godt! Meldt regn etter 12 idag, så spent på hvordan d blir. Meldt regn nesten hele uken mener jeg.
Så lenge d ikke regner hele dagen så skal vi ihvertfall få kommer oss ut litt.Det er kjedelig om det skal regne resten av uka da... håper ikke vi får det været her...
Så lenge d ikke regner hele dagen så skal vi ihvertfall få kommer oss ut litt.
Går fint herHei alle! Hvordan går d?
Nei, det er ikke godt å siJa det håper jeg og.. han gulper ikke like mye om han får erstatning virker det som da.. men om det bare er tilfeldig eller hva det er ikke godt å si...
Jaaa!!Har oppvaskmaskinen røket?