♡ Babydrøm♡

4+5: Var hos legen igår for å registrere graviditeten. Graviditetstesten ble rask positiv, men det ble funnet blod i urinen! Legen sa at det var helt normalt, men jeg blir jo såklart helt stressa! :/ Er det helt normalt?

Symptomene er de samme :)
 
5+1: Tok en test til for å se om jeg fikk 3+, og det ble den :D Kjempe glad for at det stigning :D Har mer troen på at den skal gå hele veien denne gangen :)
Murrer og strekker skikkelig nedi der, så ting er på gang :D
image.jpg
 
4+1: Og jeg fikk 2-3 på gtesten :D Super happy for stigning! :D
Symptomer:
*Tisser veldig ofte
* Ømme pupper
* Stikking og strekking
* Trøtt
Så no får ikkje tr dukke opp i morgen på ikm dagen!
Har også bestilt privat ul til uke 10 :)
Gratulerer så mye :D
 
5+2: Idag har eg fått kjent på den berømte kvalmen sammen med en fæl halsbrann :/
Vært nære på å kaste opp flere ganger!
Har en hektisk uke foran meg med mange møter, så kan ikkje bli i dårlig form no! Det har jeg ikkje tid til :/
Klageklageklage :p
 
5+2: Idag har eg fått kjent på den berømte kvalmen sammen med en fæl halsbrann :/
Vært nære på å kaste opp flere ganger!
Har en hektisk uke foran meg med mange møter, så kan ikkje bli i dårlig form no! Det har jeg ikkje tid til :/
Klageklageklage :p
Har du barn fra før?
Hvis ikke, så må du sove hele tiden du ikke er på jobb;)
 
Gratulerer så mye med graviditeten! Er på ferie så har vært lite aktiv - så den gode nyheten nå :) Sender mange varme tanker og håper kvalmen gir seg etter hvert. :)
 
Gratulerer så mye med graviditeten! Er på ferie så har vært lite aktiv - så den gode nyheten nå :) Sender mange varme tanker og håper kvalmen gir seg etter hvert. :)
Tusen takk :D Håper du har hatt en fin ferie :)
 
6+0 idag :D Endelig halvveis til uke 12 :D
Merker hvertfall at jeg er gravid! Stikker og strekker noe voldsomt nedi der, skulle nesten tro det var to :p
Fortsatt veldig ømme pupper, tisser hele tiden også om natten, morgenkvalm, crazy luktesans, halsbrann og hormonell! :)
 
6+3: Idag stikker og strekker det noe enormt nedentil, at eg nesten ikkje vet kor eg skal gjøre av meg!! En brennende følelse! Livredd for at det no er over og ut, og at eg ved neste do besøk ser blod :(
Har tatt meg noen paraceter og får håpe det går over!
 
6+3: Idag stikker og strekker det noe enormt nedentil, at eg nesten ikkje vet kor eg skal gjøre av meg!! En brennende følelse! Livredd for at det no er over og ut, og at eg ved neste do besøk ser blod :(
Har tatt meg noen paraceter og får håpe det går over!
Håper at du ikke ser noe blod ❤️
 
Glemte å skrive her igår at eg var hos legen :p Har hatt så vondt i magen den siste tiden, og grunnen var en uvi, så no blir det 5 dager med Furadantin :) Får håpe det blir bedre :) Legen mente at smertene ikkje var voksesmerter fra livmoren, for det var for tidlig.

Ellers har kvalmen virkelig kicket inn! Går rundt med en bøtte og kaster opp alt som kommer ned :(
Legen var kjempe glad for symptomer og fant ingen blod i urinen :D Hcg testen som jeg tok tidligere var som forventet. Glemte å spørre hvor mye den var på :p

Og er forresten 6+5 idag :) Gleder meg til tirsdag, for då er det UL :D
 
Glemte å skrive her igår at eg var hos legen :p Har hatt så vondt i magen den siste tiden, og grunnen var en uvi, så no blir det 5 dager med Furadantin :) Får håpe det blir bedre :) Legen mente at smertene ikkje var voksesmerter fra livmoren, for det var for tidlig.

Ellers har kvalmen virkelig kicket inn! Går rundt med en bøtte og kaster opp alt som kommer ned :(
Legen var kjempe glad for symptomer og fant ingen blod i urinen :D Hcg testen som jeg tok tidligere var som forventet. Glemte å spørre hvor mye den var på :p

Og er forresten 6+5 idag :) Gleder meg til tirsdag, for då er det UL :D
Godt å lese og masse lykke til :D ❤️
 
7+2: Smertene i magen har roet seg :)
Idag har kvalmen vært helt ok, og jeg håper den er like fin i morgen når jeg skal på jobb :)
Bare to dager til ul :D Grugleder meg!! Håper på å se et bankende ❤️
 
Back
Topp