Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kunnet velge jegTannen ved siden av merker noe, men er ikke vondtja ... Er jo over flere ganger så vet ikke om man betaler alt først eller blir delt opp jeg :O
Ille nok å lage en faktiskJa for jeg lager ikke 2 middager altså Haha
Bare hyggeligJaaah!! Takk for tips![]()
Bare hyggelig![]()
Datteren hadde slått nesa i sengekantenHvilken neseepisode?!![]()
Ille nok å lage en faktisk![]()
Jeg liker og å lage mat, men er så lei av å komme på forslag...Jeg liker å lage mat jeg damen sliter når jeg skal finne på noe, er så matlei og frøkna har aldri forslag...
Jeg liker og å lage mat, men er så lei av å komme på forslag...
Jepp... Jeg var 15 og de brøt hver eneste regel så er ikke så happy nei :/ de får bare granske, og lar de komme og er voksenDe tar nok sånt seriøst når det er barn i bildet ja
Har du dårlige opplevelser med dem siden du hater de?![]()
Så bra, men kjipt midt i tilvenningGanske vanlig i grunnen...
Nettopp derfor går vi i perioder for kokkemat på døraJa det er det som er problemet ikke lage maten....
ÅjaJeg har kunnet velge jeg
Enten betale etter hver gang, eller alt sammen når jeg var ferdig![]()
Nettopp derfor går vi i perioder for kokkemat på døra![]()
Sånn var det her også, og vi gikk litt lei alle sammen. Så greit med inspirasjon fra litt annetJa det er jo ett alternativher går vi stort sett for de samme tingene
![]()
Sånn var det her også, og vi gikk litt lei alle sammen. Så greit med inspirasjon fra litt annet![]()
Vi og. Men har likevel låst oss på hva barna har pleid å like. Nå har vi utvidet litt mer etter å ha blitt 'påtvunget' nye ingredienser og smakerJa det er det, har brukt nettet en del tidligere jeg da![]()
Vi og. Men har likevel låst oss på hva barna har pleid å like. Nå har vi utvidet litt mer etter å ha blitt 'påtvunget' nye ingredienser og smaker![]()