Nei, får vel begynne på Tacoen jeg skulle ha begynt på for en time siden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå deilig!![]()
Det ferdige resultatet.
God kveldGod kveld, akkurat kommet hjem fra senteret etter å ha vært i lekebutikken og kjøpt gummi slanger. Er plaget med svaler som sitter på vinduskarmene i 2 etg og driter ned terrassen. Så ble tipset om at dette skulle hjelpe. Så da sksl jeg legge unger og så finne frem stigen![]()
Håper han har dukket oppPå tide å legge unger her også, men venter litt på å få eldste hjem fra en bursdag, de burde jo være her nå egentlig
jada, de kom, ungene spiste litt pizzabolle og nå prøver de å legge seg.Håper han har dukket opp![]()
Jeg sløver i sofaHva driver dere med ikveld da?
Her har jeg en baby som henger fast i puppen visst..![]()
Aldri laget det jegUngene påstår det ja. Jeg får vel smake en senere, nå må jeg få dem på badet og i seng.
Ingen store planerHva skal dere i morgen da?
Ingen store planer
Må finne fram bunaden min, pensko til barna, pakke inn gave, handle litt og lade kamera
Du da?
Jøss! Det er jo luksus!Bor 300 meter unna![]()
Aldri laget det jeg
Legger du bare på fyll og ost og ruller sammen??
Jeg sløver i sofa
Har du fått et puppetroll??![]()
Kos dere med matNei, får vel begynne på Tacoen jeg skulle ha begynt på for en time siden..
Ble pizzabollene godkjent da?jada, de kom, ungene spiste litt pizzabolle og nå prøver de å legge seg.
Har du frøkna hjemme i helgen da?Har nok å finne på du da![]()
Jeg skal nok gjøre det jeg gjør hver dag nå amme og trøste.... så håper jeg at jeg får skifta på senga og vaska noe klær..
Hadde jeg visst nøyaktig når de passerte så skulle jeg jaggu ha gjort det
Men tror ikke jeg gidder å stå der hele dagen og vifte med et flagg liksom![]()
Har du frøkna hjemme i helgen da?![]()
Vi snakket før i dag om at vi måtte møtes snart igjen så da får du bare bli med og så kan du ta en tur innom i samme slengen..