Skravletråd august

Nei, får vel begynne på Tacoen jeg skulle ha begynt på for en time siden..

God kveld, akkurat kommet hjem fra senteret etter å ha vært i lekebutikken og kjøpt gummi slanger. Er plaget med svaler som sitter på vinduskarmene i 2 etg og driter ned terrassen. Så ble tipset om at dette skulle hjelpe. Så da sksl jeg legge unger og så finne frem stigen ;)
God kveld:D
Hørtes lurt ut, vær forsiktig!;)

Ingen store planer:)
Må finne fram bunaden min, pensko til barna, pakke inn gave, handle litt og lade kamera:P
Du da?

Har nok å finne på du da :P
Jeg skal nok gjøre det jeg gjør hver dag nå amme og trøste.... så håper jeg at jeg får skifta på senga og vaska noe klær..

Aldri laget det jeg:p
Legger du bare på fyll og ost og ruller sammen??

Jepp, pizzadeig, kjevlet tynt, smr på saus, fortrinnsvis glatt saus enten jhlrt i stavmisker eller en som er glatt, det fordeler sausen bedre enn de med klumper synes jeg, Kjøttdeig (eller skinke eller annet fyll) strøs over i relativt tnt lag, og så ost, rull sammen, skjær opp som om du lager kanelsnurrer (ikke kanelknuter, men de gammeldagse snurrene) og evt dryss ost på toppen, det gjrø ikke jeg, og stekes sånn til de er passe ferdige

Hadde jeg visst nøyaktig når de passerte så skulle jeg jaggu ha gjort det:P
Men tror ikke jeg gidder å stå der hele dagen og vifte med et flagg liksom:P

Hahaha! De var visst fremme mellom halv sju og sju, så du er uansett for sen nå ;)

Men ja, d hadde vært skikkelig gøy!

Back
Topp