Vi snakket før i dag om at vi måtte møtes snart igjen så da får du bare bli med og så kan du ta en tur innom i samme slengen..Skulle hatt en sånn over stelleplassen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi snakket før i dag om at vi måtte møtes snart igjen så da får du bare bli med og så kan du ta en tur innom i samme slengen..Skulle hatt en sånn over stelleplassen!
Jepp, la kaoset begynneDet er sånn det er noen ganger
Men da er troppen samlet og helgen igang![]()
Hadde vært veldig koseligDet kan vel la seg gjøre
Har han sjekket nå?det hadde vært veldig kjipt![]()
Ja da er det jo greit å følge forskrifteneja han har hjelm, hansker og verneskokan egentlig ikke bruke ring heller
er elektriker
![]()
Samme som jeg har detdet har ikke skjedd siden, men den henger seg opp støtt og stadigdette er iphone 5s
Høres ut som om du har koset deg masse idagtakkble bare noe pizza ruller for var visst veldig mett etter lunsjen jeg
kebabtallerken og milshake til dessert
![]()
Jummi, det ser veldig godt ut![]()
Det ferdige resultatet.
Hvorfor har du ikke hatt mulighet til det?Noe gøy på tv i kveld da folkens?? Ser nesten aldri på tv lengermen i kveld har jeg muligheten for første gang på lenge!
Ååh...det så skikkelig snadder ut!![]()
Første brett i ovnen, andre klar til å følge etter, og litt mer å kutte opp
Håper det. Og at ungene liker dem i morgenJummi, det ser veldig godt ut![]()
Så mye fintDa har jeg fått ladet litt.
En rangle og 3 bodyer, første bilde.
En uro til å ha i Flexi crib'en, andre bilde.
Vis vedlegget 131911
Vis vedlegget 131912
Bor 300 meter unnaHehe, herlig kombinasjon!Bor dere veldig nært sjøen?
![]()
Hadde jeg visst nøyaktig når de passerte så skulle jeg jaggu ha gjort detHadde ledd meg ihjel om foreldrene mine hadde sagt at d sto ei dame og flagge foran butikken![]()
![]()
Ungene påstår det ja. Jeg får vel smake en senere, nå må jeg få dem på badet og i seng.Ååh...det så skikkelig snadder ut!![]()
Jepp, la kaoset begynne![]()