Hun har det i ansiktet, ryggen, magen og armene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte først varmeutslett jeg også. Kan jo være en av barnesykdommene også? Fjerde barnesykdom?Hun har det i ansiktet, ryggen, magen og armene
Hun har hatt den og den femte akkurat. Men hun har spist makrell og tomat som hun ikke har spist før idag. Spør for om vi burde sjekke dette så drar vi på legevaktenTenkte først varmeutslett jeg også. Kan jo være en av barnesykdommene også? Fjerde barnesykdom?
Det går fint 6 kluter om dagen, så 4-6 bodyer, 3 pysjer, teppe, håndkle og slikt og dette er bare en vanlig dag.. en dag med ekstra mye gulp er ennå værre![]()
Plutselig er d en sjokolade vegg i leiligheten, og alt som duppes blir til smash. Etter at alt interiør er borte ser dama på arma si og vurderer å dyppe den![]()
Hun har hatt den og den femte akkurat. Men hun har spist makrell og tomat som hun ikke har spist før idag. Spør for om vi burde sjekke dette så drar vi på legevaktenjeg kan overdrive så fått beskjed av mannen å spørre andre først
![]()
Det er håpløst på denne tiden i Oslo :ODu kan jo ringe og snakke med de da. Siden allmentilstanden er endret.
Det er håpløst på denne tiden i Oslo :O
Ja, heldigvis for det![]()
Skal se det an, men siden hun har bhg start kan det være at hun spiser mindre og er mer slapp. Kan fint sende hun i bhg noen timer, men nevner for de at hun må smøresHva med å ringe fastlegen da?
Ja man må bare drite i detTell me about it!
Prøver å drite litt i d da, og gå med shorts når d er varmt, men triste greier altså!
Så søt kjole
Kan være en reaksjon på noe hun har spist jaHun har hatt den og den femte akkurat. Men hun har spist makrell og tomat som hun ikke har spist før idag. Spør for om vi burde sjekke dette så drar vi på legevaktenjeg kan overdrive så fått beskjed av mannen å spørre andre først
![]()
Såpass ja!Nei, ny nattevakt i kveld![]()
OkNår jeg er syk så er d masse jeg ikke kan spise for d blir for mye smerter. I bedre perioder kan jeg spise d meste, men rå gulrot, kålrot, blomkål og lignende blir for hardt for magen. Spiser d likevel da, for jeg syns d er så godt, men må begrense mengdene eller ha vondt. Fet mat kan jeg reagere på når jeg er inne i gode perioder og.
Hurra!Hurra! Over 2200! Snart i mål![]()
OkEr det noe a la chrons sykdom det da?