Skravletråd august

Nå har det gått i spising/grining/gulping med korte avbrekk av et par dupper i dag.. så har det hvert fryktelig varmt her så det har nok plaget han og og så er han overtrøtt... sikkert ikke så rart siden han har holdt på siden 4.30 i dag... :p
Høres slitsomt ut. Og slike varme dager er jo ikke noe særlig for små tasser :(
Håper morgendagen blir bedre.

Jeg har vært på trening, vasket klær, bakt og vært på middagsbesøk:)
Du da?
Jobb, laget middag, trent og nå litt mer jobb. Og så klart kost meg med ungene innimellom ;)

Høres slitsomt ut. Og slike varme dager er jo ikke noe særlig for små tasser :(
Håper morgendagen blir bedre.

Jeg er så sliten i hodet nå at det er helt grusomt og skal love deg at det hjelper ikke på røykesuget akkurat :P de er grusomme og helt vindstille også... nei satser på en bedre dag i morgen ;)

Jobb, laget middag, trent og nå litt mer jobb. Og så klart kost meg med ungene innimellom ;)
Viktig å kose med ungene hver dag også ;) :D

Haha! Ja, kan tenke meg det!:D Er no VELDIG annet å ha en så liten en, og å ha en 8åring liksom!!:O :D

Ja det er det, hu har mobil og egen husnøkkel og kan fint være aleine hjemme. Mens han ikke kan spise på egenhånd engang Haha :P

7 år - gratulerer!
og ikke rart man blir litt sliten av en slik dag. Særlig ikke som gravid.

Sliten blir man, men det kjennes godt å ha gjennomført noe som var en flott dag for gutten.

Sju år For sju år siden satt jeg på barselsloftet på haukeland med et bitte lite nyfødt barn (han er født midt på natta, så han var da 20 timer gammel på denne tiden) og nå er det knøttet blitt andreklassing. Den lille som pappa'n matet
med 0,7 ml mormelk hpndmelket ut og fanget opp i ei sprøyte dråpe for dråpe når han var et par dgn gammel (han var litt treig med å komme igang med å ville suge, første dagen sover de, andre dagen spiser de fortalte de oss. Han spiste ikke andre dagen heller, så da ble det jm som kom med lita sprøyte og hjalp oss.) tenke seg til, den guitten er blitt så stor. Et gavebord fullt av lego og andre greier, og en sliten og glad gutt i seng.

Sju år som mamma.
Og snart får vi et nytt lite nurk

Jeg er så sliten i hodet nå at det er helt grusomt og skal love deg at det hjelper ikke på røykesuget akkurat :P de er grusomme og helt vindstille også... nei satser på en bedre dag i morgen ;)
Ja, du må være bra sliten nå! Håper du får en god natts søvn nå i det minste. Her er det hvertfall ganske kjølig på natta nå. Berginga for meg;)

Er koselig at du henger med her inne da:)

Hehe, parkert mannen ja! Huska på å satt på håndbrekket da så han ikke triller sin vei? ;)

Ja, må jo prøve :p
Ja, håndbrekket er på, så da holder han seg vel der ute :p fikk komme inn nå og spise da :p

Back
Topp