Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres slitsomt ut. Og slike varme dager er jo ikke noe særlig for små tasserNå har det gått i spising/grining/gulping med korte avbrekk av et par dupper i dag.. så har det hvert fryktelig varmt her så det har nok plaget han og og så er han overtrøtt... sikkert ikke så rart siden han har holdt på siden 4.30 i dag...![]()
JaaaÅh, så heldig du er!artig!!
![]()
Haha! Ja, kan tenke meg det!Hehe ja det blir nok en overgang for dere og da ja![]()
Jeg hadde helt glemt hvordan det var å ha smått i hus kjenner jeg Haha
Jobb, laget middag, trent og nå litt mer jobb. Og så klart kost meg med ungene innimellomJeg har vært på trening, vasket klær, bakt og vært på middagsbesøk
Du da?
Den så veldig bra ut
Høres slitsomt ut. Og slike varme dager er jo ikke noe særlig for små tasser
Håper morgendagen blir bedre.
Viktig å kose med ungene hver dag ogsåJobb, laget middag, trent og nå litt mer jobb. Og så klart kost meg med ungene innimellom![]()
Den så veldig bra ut
Alt er bare bra her også![]()
Haha! Ja, kan tenke meg det!Er no VELDIG annet å ha en så liten en, og å ha en 8åring liksom!!:O
![]()
Kylling med potet, gulrot, ananas og kardemommeHva slags babymat da da?
Veldig varmt her hos oss. Holder meg mest i skyggenSupert
Varmt hos dere og?
Hvor langt på vei i dag?![]()
7 år - gratulerer!
og ikke rart man blir litt sliten av en slik dag. Særlig ikke som gravid.
Ja, samme herVeldig varmt her hos oss. Holder meg mest i skyggen![]()
Jeg er 22+2 i dag, så det går fremover![]()
Er det magen nå på profilbildet ditt?Ja, samme her
Ok herlig da. 25+4 her
Ja, du må være bra sliten nå! Håper du får en god natts søvn nå i det minste. Her er det hvertfall ganske kjølig på natta nå. Berginga for megJeg er så sliten i hodet nå at det er helt grusomt og skal love deg at det hjelper ikke på røykesuget akkuratde er grusomme og helt vindstille også... nei satser på en bedre dag i morgen
![]()
Går det på tv?Oooh, True Detective på gang her!![]()
Takk for det snuppisEr det magen nå på profilbildet ditt?
Fin den var![]()
Er koselig at du henger med her inne da
Hehe, parkert mannen ja! Huska på å satt på håndbrekket da så han ikke triller sin vei?![]()