Skulle gjerne hatt noen innlegg selv![]()
Har du mye igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne hatt noen innlegg selv![]()
Da får du kose deg med den til middagen
Håper du snart får spist. Hva står på menyen i dag?
Da får mannen ta seg av middagenNeeei! Kom aldri så langt.. Krevende baby idag plutselig![]()
Jeg mangler litt over 400 nåHar du mye igjen?
Vet ikke har ikke vært så mye her i kveld.God kveld! Hva skjer? Innom en liten snartur etter å ha blitt "ranet" på Dinoshowog før jeg skal gå på kontoret og starte ett nettkurs...
Kan jeg tenke meg til, du!Hehe! Går enda seinere når den er ute, gitt![]()
Javisst! Litt for lur med luer den Uer altså...Haha, syns jeg ser.. Mange luer på en gang altså?![]()
Vi har et fantastisk badeanlegg rett nedi gata her. Er gull verdtIkke så ille mitt møte heller, tok 2 timer
Skulle ønske vi også hadde bademuligheter i nærheten![]()
Så gøy. Hva lager du? Jeg var flink i begynnelsen når det var en og en ingrediens jeg. Etter det ble det kjøpe glassVet ikke har ikke vært så mye her i kveld.
Har ryddet kjøkkenet for nå å rote det til igjen med å lage en stor porsjon babymat for å fryse ned..
Ja det er fint!! Spent på om det kommer noe her snart jeg. Ellers er det vedtatt at det skulle komme ett i Nes snart.Vi har et fantastisk badeanlegg rett nedi gata her. Er gull verdt
Satser på at flere er medNei... Nå vil jeg skravle litt!
Er vel bare å sette i gang det.Nei... Nå vil jeg skravle litt!
Ja ser det der... Hva driver folk med mon tro???Satser på at flere er med
Så langt er det noe tregt her![]()
Blir kjedelig når det er sånnJa, i dag har det vært stille. Nesten ingenting å gå gjennom etter jobb jo![]()
Å nei?!Jeg blir gal!
Haha...spaning på høyt nivåJepp! Sjekka ut en tilhehe!
Viktig å drive research![]()