Er det forskjell på det altså?![]()
Mener at det står "mini" på den jeg har..da bør der jo være en større og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det forskjell på det altså?![]()
Gratulerer med 3 ukerSå fint når de er babyer. Har liksom bursdag hele tiden da
![]()
Gratulerer med 3 ukerGod morgen! Hurra for lille F som er 3 uker idag!<3
Her er det lov på onsdagvokst opp med dette jeg. Til og med brus hver dag... Ikke rart jeg er glad i sukker :O dette blir tøft ...
Kan godt hende. Mener bare å huske at den vi fikk var ganske stor, så vet ikke om jeg vil ha den mye større hellerMener at det står "mini" på den jeg har..da bør der jo være en større og![]()
Kan godt hende. Mener bare å huske at den vi fikk var ganske stor, så vet ikke om jeg vil ha den mye større heller![]()
Uff.. Skjønner det.. Uvant at hun er borte nå..Det er detsavner jenta mi
<3 begynte søren meg å si elsker deg. Er vant til at hun sitter her i sofaen med meg
huff
Jeg får høre med dem på butikken daNei, den er egentlig helt passe den gratisbøtta
Ihvertfall i vår lille leilighet![]()
Mi har bursdag hver mandag, og den 8. i hver månedTakk for det
Hihi, jaaa..bursdag hver onsdag han her![]()
Jeg lurer faktisk på å kutte helt... Minus sukker i alkohol da... UpsJa, skal holde ut til fredag!må jo det!
Greit å kutte ned litt, ja.. Er vel ingen som har vondt av det![]()
Grattis med 3 uker!God morgen! Hurra for lille F som er 3 uker idag!<3
Kos deg med snop3 timer til jeg skal avgårde til barnehagenhmmm hva skal man finne på tro
det er onsdag og lille lørdag her i heimen så da kan jeg spise godis
![]()
![]()
Gurimalla, så slitsomtHan er dessverre borte på jobb, så han kommer hjem sent i dag.. Jeg sovnet av utmattelse rundt 05:30 i dag tidlig![]()
Mi har bursdag hver mandag, og den 8. i hver måned![]()
Jeg lurer faktisk på å kutte helt... Minus sukker i alkohol da... Ups![]()
Ja :/ nå skal jeg i møte så hente henne etter møte i bhgUff.. Skjønner det.. Uvant at hun er borte nå..
Det føltes riktig og GODTKos deg med snop
Jeg skal på shopping!
Ikke så ille mitt møte heller, tok 2 timerVar fort gjorttar bare halvannen time de møtene.
Ja, vi elsker å badeer så koselig.