Doppler vise feil? Skygge på tester!

Nei. Men kanskje ta en digital? Hvis du får bare skyggestrek så er det kanskje noe galt med testene.

Du må jo være ganske langt på vei for å høre hjerteslagene med doppler?

Ikke opplevd, men hjertet begynner vel ikke å slå før uke 5-6, så da bør vel testene vise det også. Jeg fant hjertelyd med doppler i uke 7 en gang, så man kan jo finne den ganske tidlig.
Har du prøvd med digital test?

Fullt klar over at man ikke kan høre hjerte før uke 8. Men om jeg er gravid nå så er jeg over uke 8. Og hører jo om tilfeller hvor noen ikke får positive tester men likevel er gravide og til og med over 12 uker etc. Så man blir jo usikker da. Mine dopplere måler i allefall 145 ca i underlivet mitt. Så da blir jeg forvirret. Men fikk time til blodprøve i dag :)

Veldig lurt med blodprøve da ja! Lykke til!

Takk takk :) håper ikke jeg er gravid egentlig akkurat nå. For har jo tatt noen fester og skal på fest til helgen :) men må se hva som lager alle symptomer etc. Så høre om de evt kan sjekke om jeg har cyster nå og om svarene fra celleprøvene jeg tok for 2 uker siden , er klare. Men tenker at det blir par mnd pause med prøvingen fra nå :)

Men har du bilde av g testene da? Legg ut her...

Jeg testet ikke positivt før i uke 12...negative tester frem til uke 11.

Ikke for å skremme, men hadde null symptomer... Følte meg skikkelig teit som nå er gravid med nr.4 uten å ha merket noe!

Jeg testet ikke positivt før i uke 12...negative tester frem til uke 11.

Ikke for å skremme, men hadde null symptomer... Følte meg skikkelig teit som nå er gravid med nr.4 uten å ha merket noe!

Oi såpass. Men hvordan fant du det ut da? Nå har jeg masse symptomer men negative tester. Men tenker vel at jeg ikke er gravid og at det kan være cyster som skaper symptomer. Men får svar på blodprøven i morgen da.

140 i puls er jo ikke normalt at du har, har du sjekket mot din normale puls samtidig?

Noe har åpenbart en høy puls i magen din.

Men lurer litt på om det kan være noe galt med dopplerene mine.
Du skal jo høre forskjell på hastigheten

Min viser ikke puls, jeg må telle. Men jeg hører jo forskjell på min og babyen sin

Back
Topp