Holder på med forsiden på den magiske skogenHva har du kjøpt ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder på med forsiden på den magiske skogenHva har du kjøpt ?![]()
JeppSpennendebabyen kommer vel når den er klar
![]()
JaTenk så deilig når alt er ferdig![]()
Usj! Den lurer her og!Håper jeg klarer å holde det ved like
40 års krisen lurer i bakgrunn her...![]()
Veldig avslappendeHar visst det![]()
Det er en fantastisk følelseJeppnå ligger jeg å kjenner på denna lille Reka turne rundt i magen. Herlig følelse!
![]()
Det hjelper faktisk på migrenenFunker det da?![]()
Masse igjen fra søndag?
Anatomi og fysiologiNå er det mikrobiologi det går i
![]()
Holder på med forsiden på den magiske skogen
Ja masse !!Nå nærmer det seg 2222 innlegg![]()
Iiiiik! Så bra!Nå nærmer det seg 2222 innlegg![]()
Jeg synes det er kjempe spennende. Angrer på at jeg ikke tok mer utdannelse innen kroppen..Ja masse !!
Er det interessant ?
Den har jeg ogsåbruker du tusj eller farge ?
Ikke her![]()
Ja, er veldig stolt!Iiiiik! Så bra!
Hva slags utdanning tar du ?Jeg synes det er kjempe spennende. Angrer på at jeg ikke tok mer utdannelse innen kroppen..
Huff! Litt flaut... jeg bare tar det på gøy. Ja, jeg er rar..Hva slags utdanning tar du ?
Nei, i årbegge deler streiket og det tok litt tid før vi fikk nye
Jeg var uten tørketrommelen i nesten ett år i fjor. Fikk ikke rotet oss til å bestille service.
Leverte vått tøy til mamma i nabo huset og fikk det ferdig brettet tilbake![]()
Oppvaskemaskin streiket i julen. Typisk! Vaskemaskinen ventet til den hadde fylt fem år, så takket den for seg.Aha! Litt mer overkommelig, men likevel et lite mareritt!
Oppvaskemaskin streiket i julen. Typisk! Vaskemaskinen ventet til den hadde fylt fem år, så takket den for seg.
Komfyren og kjøleskapet er 14-15 år, så regner med at de snart takker for seg. Kanskje de venter til julenhe he