Han var kjempe lei segÅhh.. Ja ikke sant! Kjedelig!hvordan opplevde gutten din det da?
Leker med de kjente gutta i friminutt og på SFO, men blir ikke helt det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han var kjempe lei segÅhh.. Ja ikke sant! Kjedelig!hvordan opplevde gutten din det da?
Jepp, total klaus..Det gjør ikke jeg heller. Får helt hetta
Tusen takkDu har vært kjempe flink idag
Hva sa vekta?
He he.. jeg og. Elsker joggebukserJeg finner frem joggebukser og tights jeg da![]()
Da hadde det ikke blitt mange innleggKan jo ikke kaste bort all tiden på å lese![]()
Det gjør jeg ogsåDet krysser jeg fingre for![]()
Overtid er pyton. Har tre unger og har gått 31 dager på overtid i følge oul. 38 i følge mens termin..20 februar i følge tidlig ulHar ikke menstermin så blir spennende å se på oul i september.
Overtid må være kjedelig? Første barnet eller andre?
Det har jeg skjøntIkke noe å trakte etter![]()
Etterrier vet jeg desverre hva erIkke jeg hellerEi heller etterrier...
Elsker slike plaggJeg finner frem joggebukser og tights jeg da![]()
Fortsette med ryddingen. Nesten ferdig med to barnerom og vårt rom. Nå gjenstår et bombete kontor. .Jobb igjen
Du da??
Ha en fin natt og sov godtNei nå får det holde for idag.
God skravlings videre![]()
MAndag er en kjip dag! !Ja, veldigkjipe mandager, men herlige tirsdager
![]()
Å kjære vene tålmodighetsprøve!!Overtid er pyton. Har tre unger og har gått 31 dager på overtid i følge oul. 38 i følge mens termin..
IKke jeg heller..Huff...nytt er skummelt
Liker ikke når det kommer slike oppdateringer jeg![]()
Så koseligHar sittet og fargelagt..
God kveldGod kveld![]()
Regnet med det var meg du skulle quote??Har sittet og fargelagt..
Men forskjellen på deg og meg, er at du starter et stramt treningsopplegg. Jeg finner frem en større joggebukse.. he he..Jepp, total klaus..![]()