Bor på VestlandetHvor bodde du?
Nord over er det 3 løp man kan kjøre og den fins flere fine apper som hjelper deg å velge det løpet med minst trafikk..
Tiden sank også betraktelig etter at Løren tunnelen kom, før det var ikke en time unormalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor på VestlandetHvor bodde du?
Nord over er det 3 løp man kan kjøre og den fins flere fine apper som hjelper deg å velge det løpet med minst trafikk..
Tiden sank også betraktelig etter at Løren tunnelen kom, før det var ikke en time unormalt
??? Den skjønte jeg ikkeDet er derfor det er så godt![]()
Oi, det blir uvant for deg!God kveld. Innom en liten tur mens mini ammes i søvn. Så må jeg jobbe til jeg blir ferdig til møte i morgen.
Gruer meg til o morgen å stå opp tidlig med to små. Har jo ikke hatt på vekkerklokke på snart ett år![]()
Ja, det nærmer segDeilig å se enden på det![]()
Hei på degGod kveld damer!
Hva har skjedd her i helga da? Jeg har falt helt av lasset etter en supersosial helg.
Min bare spytter ut igjen grøten..middag vil hun heller ikke ha.Ikke no enda. Mannen og eldste dro til Tusenfryd. Yngste, 5 mnd 10 dager, åt en hel porsjon grøt til kvelds da. Første gang med hel porsjon![]()
Kan ikke ha tlf på lydløs siden det er tjenestetelefonUff, ja.. Det var det da
Jeg har alltid mobilen på lydløsskal jeg ha lyd på, må varslene av
![]()
Fantastisk er nok å overdriveNei fiskeboller er ikke det
Ja, det er syktHørtes jo veldig deilig ut, men prisen stiger i takt med kravene. Syns man betaler dyre dommer for utsikt nå om dagen! En helt lik leilighet som vår oppi "panoramaen" her går for 1 mill mer enn vår, pga utsikten!sjukt!
Rart hvor mye de betyr for ossJa det var det da, det er jaggu mye jeg gjør som jeg aldri hadde trudd jeg noen gang kom til å gjøre og bare for ungene sin del![]()
Jeg ogNå er jeg her![]()
Kjenner lukten helt hitHeheLagsagnen er på vei inn I ovnen straks... Tar tid å steke så mange boller......
Fiskeboller smaker ikke fisk??? Den skjønte jeg ikke
Nå hviler du!!!Da er ungene i seng, gjesten dratt og kjøkkenet ryddet og vasket (igjen).
Mannen har plassert seg på do.
Har for en gangsskyld litt tid helt for meg selv.
Hva i svarteste gjør jeg nå?
Masse lykke til i morgenDa er alt klar for dagen i morgen![]()
Joda, bare skjuler det godtmen ikke noe liv likevel
Lykke tilSpent 5åring er nå i seng, klar for å bli skolegutt i morgen![]()
Veldig! Gruer deg ikke så mye lengre, siden han har vært noen timer på SFO og blitt kjent med noen av de andre førsteklassingeneTipper han gleder seg![]()