Skravletråd lag MILFs

Chamonix

Supermamma
*MIA*
:happy:
 
Noen som melder seg frivillig til å være lagleder? :)
 
Skulle gjerne gjort det men stoler ikke på at jeg har tid til det :)
 
Bør nok være noen som er litt mer strukturert enn meg :)

Gleder meg til å se en MILF øverst på pallen når slankekrigen er over ;)
 
Fikk i siste liten karet meg inn i krigen og fikk plass på MILF laget :D gleder meg til en ny runde :) ser et par kjente nick her innpå denne runden også. Og gleder meg til å bli mer kjent med alle dere andre også :D
 
Eg har forresten også vært både krigleder og lagleder i tildligere kriger, så det gjør ikke meg noe å være lagleder om ingen andre ønsker den rollen?
 
Eg har forresten også vært både krigleder og lagleder i tildligere kriger, så det gjør ikke meg noe å være lagleder om ingen andre ønsker den rollen?

Så sprekt gjort av deg å melde deg frivillig:)
Jeg var med på krigen da du var krigleder, men hadde så mange baller i luften at jeg ikke fikk så mye ut av den runden. Men nå har jeg større motivasjon og gleder meg virkelig til å starte opp på mandag :)
 
Så sprekt gjort av deg å melde deg frivillig:)
Jeg var med på krigen da du var krigleder, men hadde så mange baller i luften at jeg ikke fikk så mye ut av den runden. Men nå har jeg større motivasjon og gleder meg virkelig til å starte opp på mandag :)

Ja, no e eg motivert igjen og veldig klar for å gå ned. Og bli der!! Denne jojo slankingen går ikke mer :)
 
Da er vi to! Men utrolig vanskelig å ikke gå opp igjen :eek:
Gruer meg nesten til jeg når trivsel vekta å skal holde den :p

Ja, ingen problem å få de på igjen. Men et slit å få av :/ har mangen kg te eg e med noe trivselsvekt. Men alt hjelper på :D
 
Jeg vil anbefale folk å sette veietråden som favoritt slik at en kanskje husker å rapportere vekt? :) Tror noen av oss gjorde det sist.
 
Då e vekta registrert her. Husk å registrere dere andre også. :)
 
Hjelp! Jeg har gått opp 1,5 kg siden fødsel for 4 måneder siden. Bra Slankekrigen startet nå for ellers hadde jeg vel gått i samme felle som sist - gikk opp 10kg etter første fødsel. :/ Aldri mer.
Har ca 7kg, eller 8 nå, som burde av. Muskler skulle jeg gjerne hatt mer av også pluss bedre kondis.
 
Vi e bare 4 av 9 som har registrert vekt. Og kl e 13!! No må alle kjappe seg :)
 
Back
Topp