Ja er stolt av hanFlink mann du har!Skulle likt å se min mann lagd det!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er stolt av hanFlink mann du har!Skulle likt å se min mann lagd det!
![]()
Fiskeboller i hvit sausHva et det???
JaSå herlig, min favoritt![]()
Haha, jepp, jeg og. Kommer nok på igjen på sengekanten, tenker jeg!Haha ja skal hjelpe deg jeg! Men tar fri litt nå snart for å ha etagilde!
Da lar du væreTør ikke sjekke oppdatering jeg. Ikke skrevet mange innlegg idag!
Så heldig du er daSant. Mamma fant jo ut at hun skulle rydde hos seg og da kom hun med flere kasser med arvegods... juhu...
Oh yes, godt vi er flinke å fokusere på det positive til vanlig!Jepp
Og vrenge klærne rette veien før de kastes på vask, skylle melkekartonger når de er tomme, kaste tomme doruller, og listen er laaaang![]()
Satser på at det snart tar seg oppOg her er det fortsatt stille! :O
Åååh, spennende!I Drammen også, grøss! Men nå har vi funnet et hus på finn med utleiedel!Spent på om det kanskje kan bli vårt.
Ja, gror rett g slett jeg gjør det. Får heller satse på å få skravla litt i kveld, og sjekke i mårra!Da lar du være![]()
Ja, jeg håper da det! Skulle jo etter planen ha skravla mye mer ila helga men!Satser på at det snart tar seg opp![]()
Så deilig å ha en slik en. Har en som er flink til å lage mat herJaflink til å bake han
![]()
Bor du i Drammen?I Drammen også, grøss! Men nå har vi funnet et hus på finn med utleiedel!Spent på om det kanskje kan bli vårt.
Har det noe med saken å gjøre, fiskeboller smaker ikke fisk i det hele tattJeg synes ikke detmen som du vet, jeg foretrekker ikke fisk
![]()
Men trengte det ikkeGøy å handle litt til seg selv også da![]()
Hvor bodde du?Jeg bruket 25 min uten kømen med kø kan det fort gå en time
![]()
Tull og tøysDu ligger som regel for høyt oppe på listene til å ha det![]()