Hjelp, det er lenge detJoda! D stemmer d og. Men jeg har jenter. De er utfordrende frem til de har fått sine egne barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp, det er lenge detJoda! D stemmer d og. Men jeg har jenter. De er utfordrende frem til de har fått sine egne barn.
Jeg og..
Håper du får en fin nattBle senga på meg.. Stuptrøtt!
Helt enig med degFirkløver er best da!
Veldig! Skal bake en del og fryse ned før fødsel. Hadde så mye besøk i barsel og de var elendig på å forsyne seg selv, så denne gangen får de ta kake selv fra fryserenHehe det er godt da
Velkommen innDa sovnet mannen på sofaen etter date og jeg har lagt meg med mobilen for skravledatehva snakker vi om?
Æsj...god bedring til degSå gøytivoli er alltid gøy
![]()
Ble mange timer med grillings med hele min familie og svigermorGøy, men slitsomt når man har smått på 6 uker og selv sitter med brystbetennelse og ikke heelt god i formen.
![]()
Synger du?!Og der våknet snuppis igjen... kanskje hun våkner av syngingen min? Neeeiii, slutt å syng
Hehe ja sant det! Jeg gleder meg litt til det![]()
Hehe jaja greit å haVeldig! Skal bake en del og fryse ned før fødsel. Hadde så mye besøk i barsel og de var elendig på å forsyne seg selv, så denne gangen får de ta kake selv fra fryseren![]()
Grillet torsk, japp og en sønn på snart 3 årVelkommen inn
Mat, sjokolade, barn![]()
Ha en hyggelig kveldDa er settlers med sjøfarer-utvidelse satt opp.
Skravling utgår dermed for det meste av resten av døgnet
Kan jeg fint forestille megDet ble veldig, veldig godt![]()
Det kan jeg forstå enda bedre. Blir litt satt ut når alle dager er likeGanske greit damen kjenner det skal bli litt godt med rutiner etterhvert og..
Haha...ja det var en herlig følelse idagDet er da man virkelig ser frem til de sovner ❤
Æsj...god bedring til degdet er vondt!
Ikke greit å være liten når storebror er stor nokUff, hadde blitt nervøs av det jeg og
Haha, han ble det, ja?![]()
Spørs om ikke du må hjelpe dem altsåJeppmen ser dårlig ut.. eller faktisk så vil det vel gjøre det til slutt, men så god tid har ikke jeg
![]()
Da fikk dere jo hentet dere inn igjenJa..var mye våken inatt...så til slutt fikk F sove i senga med meg etter at gubben hadde stått opp.. Så der sov vi godt![]()