Vi har vært på tivoli idagutslitt!
Så gøy da!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært på tivoli idagutslitt!
Så koselig da.Vi har vært på tivoli idagutslitt!
Ble ikke lunsj, men en japp is! Men det holder. Skal jo snart ha terteskjell!
Blir du brun?
Jeg måtte pumpe litt/håndmelke en liten svett før amming for utdrivingsrefleksen min var så syk. Det hjalp så han ikke svelget unna så mye luft førsttips!
Det ser lovende utHåper dere får fint vær![]()
Ja, det blir knall. Gøy å møtes litt utenom ogsåGøy med sommerfest! Også i dette været da![]()
Var vel reprise, tror jeg.Ja, absolutt! Men at de ikke forstår d selv, tenker jeg. Faren til mannen bor nærmest oss, en liten time unna. Han er faktisk aldri her!
Ja, d var en sen episode gitt.
JaDet er sant! Flere jobber når du har fri![]()
Den tror jeg faktisk ikke jeg har smaktJapp is er nam!![]()
Åh, den er fantastisk! ❤Den tror jeg faktisk ikke jeg har smakt
Ja, har egentlig ikke behov så ofte vi hellerMine foreldre, og mannens mor, bor 50 mil unna oss, hver sin vei. Hadde de bodd nærmere hadde vi kok hatt barnevakt oftere, men har ikke hatt noe behov heller i grunn. Kino blir to ganger i året på bare oss to, og d er greit d syns jeg![]()
Tordenvær er plagsomt på nattaGood morning, alle sammen!
I natt har jeg våkna tre ganger og slitt med å sove igjen, pga tordenvær! Liker egentlig tordenvær, men ble litt mye i natt. Fortsatt uvær ute, så gleder meg til det klarner opp og det blir sånn god renska luft.![]()
Den tror jeg faktisk ikke jeg har smakt
Det er santMasse spennende i mellomtidenjul og greier.
Så deilig at det har blitt ordenEtter to uker med bare tulling nesten hver gang lille U skal ha mat spiser han endelig ordentlig igjen.
Har hvertfall gjort det hittil i dag![]()
Uff da...stakkars lilleguttGod morgen! Mini har hatt sin første natt hvor han har holdt meg våken.. Så vi står opp først nåluftimagen.com
Næmmen, det ligner jo ikke deg?!Ojda, har ramla ned på 12plass![]()
Ferien er der før du vet ordet av detDet er santtiden går nok fort allikevel!
Han har detSå deilig at det har blitt orden
Har han begynt med smaksprøver av grøt og sånn også?