Skravletråd august

Hm.. Når bebis ligger og sover søtt i babynestet på sofaen...og man egentlig må noe sykt på do. Flytter man ungen til et "safere" sted, eller skal man bare satse på at han fremdeles sover i samme stilling når man kommer tilbake? :p Haha, uff!
Kommer an på alder:)

Det kan hende de ser men om man kan stole på det er litt mer usikkert
Nja, det var det da. Er sikkert noen som våger seg på å gjette. Men regner ikke med det. Har jo uansett oul, og antagelig en 3d i uke 28. Så regner med det vi får vite det på en av dem!

Det blir det.

Selv om jeg vil på stranda med ungene, og svigermor vil på moa med eldstemann for å kjøpe bursdagsgave til ham.. Vi har heller ikke ordnet ferdig gave til ham, men... Det er søren meg meldt så fint vær at det er vår eneste sjangse til å gå på stranda i sommer, den er i morgen!
Kan ikke svigermor ta han med når moa åpner å så komme på stranda etterpå?

Jippi, der sover lille U igjen, nå legger jeg meg igjen :)

Kan ikke svigermor ta han med når moa åpner å så komme på stranda etterpå?
Får bli noe sånn. Muligens alle på moa, effektivt, sånn at jeg kan styre de to litt i rett retning, kjøpe noe rosa til lille i magen, vi får på plass gave fra oss og ballonger og hva enn ellers vi trenger, og så rett på stranda. Yr og storm er enige 25-28 grader kl 11-17. Vi må bade.

Får bli noe sånn. Muligens alle på moa, effektivt, sånn at jeg kan styre de to litt i rett retning, kjøpe noe rosa til lille i magen, vi får på plass gave fra oss og ballonger og hva enn ellers vi trenger, og så rett på stranda. Yr og storm er enige 25-28 grader kl 11-17. Vi må bade.
Der hørtes deilig ut. Meldt regn her

Back
Topp