Håper du ble fornøydMå sjekke jeg og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du ble fornøydMå sjekke jeg og![]()
Bra jeg ikke var helt alene daÆsj, nei... Gikk på en smell der jeg og![]()
Har de den i butikker så det går an å prøve den da?Bravado sin er god og uten spiler![]()
Bravado sin er god og uten spiler![]()
Bra jeg ikke var helt alene daheve
Hvor har du kjøpt?
Eneste han har bestilt er lunsj på McDonaldsHva skal dere gjøre?
Vet den selges i noen barnebutikker, men vet ikke om de har i nærheten der du bor. Kan jo bestille på nett om det er mulig å prøve for så å returnerer om den ikke passer?Har de den i butikker så det går an å prøve den da?![]()
Dagene og årene flyrFerien har gått fort!Har en skolestarter i år, så vi er ekstra spente i år. rart å tenke på at jeg plutselig har to skolebarn!
![]()
Var den eneste jeg brukte om natta i alle fallEnig! Har en sånn, vurderer å kjøpe en til![]()
Nå har du vel fått brukt den?!Ikke at den er i bruk enda, damå gjøre litt husarbeid før jeg skal unne meg en halvtime i sola
Får undersøke littVet den selges i noen barnebutikker, men vet ikke om de har i nærheten der du bor. Kan jo bestille på nett om det er mulig å prøve for så å returnerer om den ikke passer?
Mener det finnes et skjema i forhold til hvilken størrelse man trenger også![]()
Håper du har hatt en flott dagDa har jeg dratt fra jobb, skal bare plukke opp eldsten så drar jeg hjem
Hvorfor ikke?!Shop 'til you drop?moahaha
Så koselig daIdag skal vi vise frem mini på jobben til gubben visst
Skryterunde..
Hva kjøpte du?
Jeg fikk også den SMS'n....
Vurderer det, men ikke helt sikker om jeg skal benytte meg av det
hvilken kjøpte du?
Skal nevne det her på neste møteTakvindu NÅ!
Tipper det er 20Nå er det 5 som er med i trekningen av et bilseteLurer på hvor mange det er i slutten av måneden
![]()
Gratulerer med ny bilstolHallo damer! Da har jeg bestilt ny bilstol til snuppa. Henger så etter på topp 100, og vinner ikke den likevel.
Nå er d 25% på bilstoler hos babyshop.