Flink du er daHar vært uten strøm her i dag, så da ble det trening på meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er daHar vært uten strøm her i dag, så da ble det trening på meg![]()
Ja, det var veldig deiligFlink du er da![]()
Ikke langt unnaEr d i nærheten?
Om jeg ikke spoiler for andre her inne kan jeg si detBare å si det!jeg ble lei av at alt gikk så på tverke der så ikke sett på en stund
![]()
Hva slags sofa ble det?
Så bra
Hva ble det til slutt?
Hvor bestilte du fra?Da var invitasjoner til navnefest bestilt! Greit å få ting gjort![]()
Litt morsomtWiiiiii!!! Så gøy! Så meg ikke så mye rundt da for var så konsentrert med kartet.
Så hyggelig gjortjenta mi har fått ting til barnehagestart av oldemor og oldefar, så koselig![]()
Mmm...så godtVi tar pølsemiddag i dag, forhåpentligvis med pannekaker til dessert![]()
Hvor bestilte du fra?
Det høres bra ut, dere blir nok fornøydBle Easy fra møbelringen med recliner på en side og sjeselong på den andre![]()
Jeg Googla ;-)Om jeg ikke spoiler for andre her inne kan jeg si det![]()
Ble Easy fra møbelringen med recliner på en side og sjeselong på den andre![]()
JaSå hyggelig gjort![]()
Ha ha. det skal ikke være lettHaha funket godt det! Han hadde en dårlig dag og trengte en del hjelp med print på morgenenhan er elendig på tekniske ting. Ikke f om han klarer å stille inn dokumenter på A3. Haha!
Nei, men jeg håper jo i det lengste daIkke sikkert barna blir det daglad min har det
![]()
Hurra, så flink du erJeg har nyklipt plen ja![]()
Tusen takkUff da. God bedring
Stilig