Skal ikke mer enn én dårlig dag til, så er jeg ute og kjørerOg er på 11. skravle dag denne måneden.
Du hadde på forrige oppdatering 1.157 innlegg, altså over halvveis.
Dette klarer du helt fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke mer enn én dårlig dag til, så er jeg ute og kjørerOg er på 11. skravle dag denne måneden.
Du hadde på forrige oppdatering 1.157 innlegg, altså over halvveis.
Dette klarer du helt fint
Du må vel det ja.Det nå jeg notere på lista til neste uke![]()
Stekt eller ovnsbakt laks med tilbehør. Grilla eller stekt makrell. Fiskegrateng. Fiskepinner. Seibiff. Fiske pyttipanne.Og hvilke fiskeretter lager dere da?
Ca 1000Oh no, hvor mange innlegg mangler du?
Vi får se på slutten av mnd da hvordan det har gåttFøler meg ganske sikker på det ja!![]()
Ok, det går nok veldig bra!Ca 1000![]()
Ja, blir spennende å se!Vi får se på slutten av mnd da hvordan det har gått
Driver og jobber i en kioskHva jobber du med?
Ja jeg så det etterpå. Gratulerer med detKom dit for 4 innlegg siden
Gjorde det, mett nåDet hørtes lurt ut![]()
Vil tro detOk, det går nok veldig bra!
Hjemmelagde fiskekaker og fiskeboller, pluss fileter av sei og torsk er det vi har nå.Stekt eller ovnsbakt laks med tilbehør. Grilla eller stekt makrell. Fiskegrateng. Fiskepinner. Seibiff. Fiske pyttipanne.
Dere da?
Men du har da ingen dårlig skravledag velSkal ikke mer enn én dårlig dag til, så er jeg ute og kjører![]()
Er det, greit med et balansert kostholdFisk er godt, men enig med at det holder å ha det et par ganger i uka ja!![]()
På 11 dager? Da må du skrvle påCa 1000![]()
Hehe..Vi kjører alltid feil i oslo.. ha ha.. hadde full kontroll før den nye veien ble byggetmen nå er verken meg eller gps oppdatert. Mannen kjører bare der jeg sier han skal kjøre..
Da er det bare å prøve å få noen gode nå slik at du kommer til frempå nå daSkal ikke mer enn én dårlig dag til, så er jeg ute og kjører![]()
Syns sei er veldig godt i fiskegratengHjemmelagde fiskekaker og fiskeboller, pluss fileter av sei og torsk er det vi har nå.
Filetene kan vi marinere og ovnsbake, eller lage fiskepinner, eller ha med wokede grønnsaker og ris. Og lettsaltet torsk med havresuppe og bacon.
Savner å ha mer laks, men siden vi har så mye annet i fryseren gidder jeg liksom ikke kjøpe fisk...
Vi får skravle masse før du reiserCa 1000![]()
Ser den! Hørtes veldig godt ut. Har fortsatt til gode å noensinne smake hjemmelagde Fiskepinner og fiskekaker.Hjemmelagde fiskekaker og fiskeboller, pluss fileter av sei og torsk er det vi har nå.
Filetene kan vi marinere og ovnsbake, eller lage fiskepinner, eller ha med wokede grønnsaker og ris. Og lettsaltet torsk med havresuppe og bacon.
Savner å ha mer laks, men siden vi har så mye annet i fryseren gidder jeg liksom ikke kjøpe fisk...