Det burde du være også jaJa, jeg er fornøyd i hvert fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det burde du være også jaJa, jeg er fornøyd i hvert fall![]()
De er det dessverre. Hvertfall de spm hadde vært gøyNei, de fleste løp er jo på asfalt...
Vi hadde det sist også. Vi pratet sammen og kunne stille spørsmål her i alle fallHar time på helsestasjonen med fysio i morgen.
Noen som vet hva som foregår da, hedde ikke det de forrige gangene.
Er slik gruppe med flere babyer samtidig
Så deilig ! Jeg skal til byen en tur senere å ta en kaffe med en vennineGod morgenlille frøkna sov 6 timer sammenhengende i natt før hun ville ha ren bleie og litt mat
våknet 0430 da, sovnet etter et par timer igjen før hun ville opp igjen og nå har hun sovet i 2 timer til. Godt sovehjerte ihvertfall♡
Dere skal i dag da?
JuhuDet gjorde jeg også![]()
Må inn å se hva jeg har nåJuhuhva er dagens mål?
Det er jo herlig å snakke om![]()
Så deilig ! Jeg skal til byen en tur senere å ta en kaffe med en vennine
Hehe snart så ønsker du at hun skal sove HeheVeldig deilig, men nesten litt kjedelif når hun sover så mye på dagtidhehe
Så koselig da![]()
Sitter og ammer lille U, eldsten sitter og ser på og prater med meg.
Lille U sovner, jeg "kobler han av", legger han på teppet sitt og legger teppe over.
Da utbryter eldsten, "mamma, hvorfor er puppen din så stor?"
Så deilig at hun sover så bra .:9God morgenlille frøkna sov 6 timer sammenhengende i natt før hun ville ha ren bleie og litt mat
våknet 0430 da, sovnet etter et par timer igjen før hun ville opp igjen og nå har hun sovet i 2 timer til. Godt sovehjerte ihvertfall♡
Dere skal i dag da?
Hehe snart så ønsker du at hun skal sove Hehe
Så deilig at hun sover så bra .:9
Så deilig da.God morgenlille frøkna sov 6 timer sammenhengende i natt før hun ville ha ren bleie og litt mat
Dere skal i dag da?
Nei jeg blir veldig utålmodig når mi sover lengeDet skal man ikke se bort fra, men ikke heeele dagen![]()
er godt når det er sånn ltså. Slipper mange bekymringer daVeldig deiligogså legger hun jo på seg så bra og♡
Ikke så veldig spennende med andre ordVi hadde det sist også. Vi pratet sammen og kunne stille spørsmål her i alle fall![]()