Skravletråd august

Har time på helsestasjonen med fysio i morgen.
Noen som vet hva som foregår da, hedde ikke det de forrige gangene.
Er slik gruppe med flere babyer samtidig

God morgen:) lille frøkna sov 6 timer sammenhengende i natt før hun ville ha ren bleie og litt mat:) våknet 0430 da, sovnet etter et par timer igjen før hun ville opp igjen og nå har hun sovet i 2 timer til. Godt sovehjerte ihvertfall♡

Dere skal i dag da?

Har time på helsestasjonen med fysio i morgen.
Noen som vet hva som foregår da, hedde ikke det de forrige gangene.
Er slik gruppe med flere babyer samtidig
Vi hadde det sist også. Vi pratet sammen og kunne stille spørsmål her i alle fall :)

God morgen:) lille frøkna sov 6 timer sammenhengende i natt før hun ville ha ren bleie og litt mat:) våknet 0430 da, sovnet etter et par timer igjen før hun ville opp igjen og nå har hun sovet i 2 timer til. Godt sovehjerte ihvertfall♡

Dere skal i dag da?
Så deilig ! Jeg skal til byen en tur senere å ta en kaffe med en vennine

Det er jo herlig å snakke om❤️

Det er det :D hvor herlig jeg syntes det var når senga mi var full av melk og gulp, for så å tisse, bæsje og gulpe på stellebordet og de rene klærne som jeg hadde funnet frem da pysjen hans var full av gulp og klokka ikke var 7 engang... tja det kan da diskuteres Haha men da ble det hvertfall 1 maskin med klesvask i dag og da :P

Så deilig ! Jeg skal til byen en tur senere å ta en kaffe med en vennine

Veldig deilig, men nesten litt kjedelif når hun sover så mye på dagtid:p hehe
Så koselig da:)

Dere skal i dag da?
Så deilig at hun sover så bra .:9

Dere skal i dag da?
Så deilig da.
Lille U sov 19-3 i natt, 8 timer i strekk, mat og så sov han til 06:45..

Back
Topp