Tusen takk!Velkommen etter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Velkommen etter![]()
Det er kjekt å ha i skapetfant masse snop og cider
![]()
Hurra, gratulererJa!! Kom meg over 1000 innlegg![]()
Det er jo herlig å snakke omTja jeg vet om mer spennende temaer Haha men vi snakker jo og om hvor vakker han er da ❤
Klart du må vise fram vidunderet ditt![]()
God morgen!
Snart sfo, bhg og jobb igjen.
Enda et par timer til jeg må være på jobb da men![]()
Men når vi våkner så kan vi ikke logge og dra oss heller![]()
God morgen damer.
Ny hjemmedag på meg, men bedre form enn i går. Så kanskje jeg orker litt jobbing fra hjemmekontor? Håper det. Mye å gjøre på jobb!
God morgenGod morgen!"tidlig" oppe idag vi
![]()
God morgensnuppa ville ikke sove mer
jeg er så sinnsykt trøtt
Høres deilig ut!God morgenHer nyter vi lang og deilig morgen i senga. Lillegutt leser bok, vi andre dupper litt
![]()
Har ikke hatt ferie enda, jegHøres deilig ut!
Ferie enda?
EnigSofaen er undervurdert når alle de små er i seng!![]()
Vi får jobbe for å få den opp igjenDet har den dessverre.
Håper natten har gjort deg godt og du er i bedre formDa er jeg i seng.
Venter nå bare på at lille U skal våkne og være sulten.
Det gjør han alltid når jeg legger meg
Er fremdeles ganske forkjølet her jeg sittet, men kjennes ut som om det kanskje løsner litt.Håper natten har gjort deg godt og du er i bedre form![]()
Så deilig å ha igjen ferien da! Hvertfall med det været som har vært i sommer!Har ikke hatt ferie enda, jegbare senvakt på jobben, så da koser vi oss på morgenen.
Hihi, unger kan få sagt det!Sitter og ammer lille U, eldsten sitter og ser på og prater med meg.
Lille U sovner, jeg "kobler han av", legger han på teppet sitt og legger teppe over.
Da utbryter eldsten, "mamma, hvorfor er puppen din så stor?"
Ja, det er like greit. Dessuten hadde jeg permisjon frem til 1.juli så jeg lider ingen nød.Så deilig å ha igjen ferien da! Hvertfall med det været som har vært i sommer!
Nå sovna hu igjen !Trøtt her og.. Men måtte opp å skifte bleie, så ble det bare sånn![]()
![]()
Jeg er fremdeles ganske dårlig, men det kjennes ut som om det kanskje løsner litt nåHihi, unger kan få sagt det!
Hvordan er formen?