Tror du vil klare 2.222 helt fintDet gjør nok det
Skal i alle fall klare 1500![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du vil klare 2.222 helt fintDet gjør nok det
Skal i alle fall klare 1500![]()
En ting å være syk, en hel annen ting å være syk med syk mann, sykt barn, sutrete baby og friskt barn som skal bringes til og fra SFO...
Det vender du deg fort til![]()
Kose seg litt i helgene er lovNei, det er det jo ikke. Kan gå av og til![]()
Slitsom. Godt jeg snart kan legge megHvordan har dagen deres hvert i dag?
Ja, er det jeg går for enda i alle fallTror du vil klare 2.222 helt fint
Da skal hu mor slappe av littDa var alle de søte små i seng![]()
Hvordan har dagen deres hvert i dag?
Tror aldri jeg vil komme helt på topp her inne daPytt sann..kan ikke alltid være på topp![]()
Flink du er som baker daBarna i seng, brød til heving og jeg helt utslått i sofaen. Ser på et fjell med håndklær og lurer på om jeg skal orke brette de. Kanskje, om jeg får selskap av Orange is the new black?![]()
Baby tar overraskende mye tid, selv om det stort sett er til kosHaha, ja jeg har ikke pleid å ligge så langt bak jeg hellerting tar tid..
Slitsom. Godt jeg snart kan legge meg![]()
Savnet gode kollegaerSå bra da![]()
Ser den, når man er lang i kropp og sen på språk.Hun er veldig høy.
Klærne som eldsten vokser ut av går direkte til henne uten å måtte lagres først
Hun har høyden til en 5 åring, og språket til en 2 åring.
Folk som ikke kjenner henne stusser litt når de møter henne
Ja, neste uke er det helgene som gjelder her ogsåKose seg litt i helgene er lov![]()
Klart du gjørJaaa, hurra for det! Kommer kanskje i mål alikevel da![]()
Dere har faktisk hun også på 30-40 kvm? I'm impressed!!Her har den vært ganske så effektiv! Har fått støvsugt, rydfa og vaskagubben tok med hund og barn ut på tur, så fikk jeg styre på ifred
Hvordan har din dag vært da?![]()
Hektisk og slitsom første dag på jobbHvordan har dagen deres hvert i dag?
Bruker bare ferdigpose. Sette den til elting mens ungene legger seg, og vips nystekt brød til kvelds! Gleder meg til nystekt brød med smør og ekte geitostFlink du er som baker dadeilig!