Gudene vet.Driver du med da?![]()
Har lest bok og rydda kjøleskapet. Men fortsatt ikke tatt den maskina. Haha. Får ta den i morra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gudene vet.Driver du med da?![]()
Juhu jeg som hadde tenkt å skravle bare så mye i formiddag har klart hele 20 innlegg..
Ikke flink i det hele tatt
Samme her, ser dårlig ut for meg!Juhu jeg som hadde tenkt å skravle bare så mye i formiddag har klart hele 20 innlegg..
Woop, du er flink!!791 innlegg igjen!
Våknet kl 5 jeg..
Oj det var tidlig !791 innlegg igjen!
Ikke vært så flink jeg heller
Har fått vaska i heimen istedenfor da![]()
Samme her, ser dårlig ut for meg!![]()
Sleng beina på bordet og nyt det så lenge du kanHar tatt en pause fra husarbeidet ! Mannen er i butikken og snuppa sover![]()
Bra jobba. Jeg er glad frisk mann er hjemme og tar seg av friske aktive barn, så jeg kan få lov å være sykJeg har tatt meg av syk mann, syk frøken og sutrete gutt mens jeg selv er syk.
Syk man har prøvd å ta seg av meg
Jeg har tatt meg av syk mann, syk frøken og sutrete gutt mens jeg selv er syk.
Vet ikke, evt bare uggenUsj da. Blitt syk du og?
Jeg mistenker at kroppen min reagerer på ekstremt lite søvnÆsj dasliten eller dårlig??
Ha ha ja nå var du grei duHei hvor det gårsnart i mål!
Usj a meg, høres ut som en lite trivelig runddans.Jeg har tatt meg av syk mann, syk frøken og sutrete gutt mens jeg selv er syk.
Nei da.Ojda, syke hele gjengen?ikke bra...
Ikke uvanlig å bli litt uggen av det...Jeg mistenker at kroppen min reagerer på ekstremt lite søvn
Altfor tidlig spør du megOj det var tidlig !
Bra jobba![]()
Kan jeg tenke megTakk for det søta
Nok å gjøre!
Wow, 20 liksomJuhu jeg som hadde tenkt å skravle bare så mye i formiddag har klart hele 20 innlegg..