Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Du, flytta dere nå i sommer egentlig? Syns jeg huska du snakka om drt,..? Eller var det bare ønsketenkning?Hehe! Bare greit å få sove ut da![]()
Haha, ja, er vel et first world problem, å ha lite vaskerom.![]()
Har du sovet godt?
Absolutt! Du, flytta dere nå i sommer egentlig? Syns jeg huska du snakka om drt,..? Eller var det bare ønsketenkning?
Klærne går jo ingen steder da, men skjønner hva du menerDet er jo nå jeg er hjemme jeg burde passe på. Hvis jeg orker.
Litt uvant å gå fra å ha, til ikke ha ja. Mye større bad nå daAldri hatt vaskerom jegdet hadde vært luksuuuuus!
![]()
Så kjedelig for deg daaOm reisefølget vårt klarte å finne tilbake til hotellet uten å ringe. Det gjorde de![]()
Er bare så kjedelig når haugen blir overstor...Klærne går jo ingen steder da, men skjønner hva du mener![]()
![]()
God ettermiddagGod morgen! Da var vi oppe her i heimen og![]()
Litt uvant å gå fra å ha, til ikke ha ja. Mye større bad nå da![]()
Haha, er veldig greit å ha et rom å kunne sette vekk ting på ja. Men er så lite at jeg ikke kan ha støvsugeren der inne uten å snuble over den.Ja, santvaskeKOTT hadde funka for min del
![]()
Sover lenge han daHan ble vekt 9.30
Haha, er veldig greit å ha et rom å kunne sette vekk ting på ja. Men er så lite at jeg ikke kan ha støvsugeren der inne uten å snuble over den.![]()
Ja, og det synes jeg min er nåEr bare så kjedelig når haugen blir overstor...
Haha, det ER lite! Bare plass til selve maskina?Haha, er veldig greit å ha et rom å kunne sette vekk ting på ja. Men er så lite at jeg ikke kan ha støvsugeren der inne uten å snuble over den.![]()
Alkoholkvoten starter på 2,5%Visste jeg ikke faktisk!
Er enig med degHverken Ventoline eller Paracett anses som farlig når man ammer, men liker fremdeles ikke å ta det![]()
Ja, det er veldig braStor bad er jo et pluss og![]()
Kjekt å viteAlkoholkvoten starter på 2,5%![]()