Da kan du i hvert fall slryte av at du VET hvordan den skal lages. Det vet derimot ikke jeg! Aldri lagd det fra bunnen avJeg vet jo hvordan man lager dethar laget det før, men synes det er veldig lettvint med Toro da
![]()
Ja helg seriøst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du i hvert fall slryte av at du VET hvordan den skal lages. Det vet derimot ikke jeg! Aldri lagd det fra bunnen avJeg vet jo hvordan man lager dethar laget det før, men synes det er veldig lettvint med Toro da
![]()
Ja helg seriøst![]()
Nei ikke sant.. Hensikten kan være bra, men det der høres bare ikke helt gjennomførbart ut!Er vel meningen at døman skal ha hjemmebesøk på dag to etter hva min jordmor sa. Men i kommunen min er det kun en jordmor og hun får bare 50%, så hun har ikke sjans til å få det til![]()
Hørtes fantastisk utLangtidsstekt entrecote
Søtpotetpure
Blomkål og brokkoli grateng
Stekt sopp
Hjemmelaget bearneise
Dessert:
Hjemmelaget Panna cotta med bringebærsaus
Jeg vet jo hvordan man lager dethar laget det før, men synes det er veldig lettvint med Toro da
Ja helg seriøst![]()
Så kjedelig da:/Oppvask er kjedelig
Hilsen hun med oppvaskmaskin som streiket igjen igår!
Bra dere har koset dere da!
Hvem spiller?!Fotball! Heia heia heia![]()
Og farlig enkelt å lagePanna cotta er min favoritt dessert! Nam![]()
Bodø/Glimt-Start, 5-1Hvem spiller?!![]()
Synes det er godtOg farlig enkelt å lage
Går på 1, 1, 2, 3![]()
Var ganske godt, jaHørtes fantastisk utsom vanlig!
Kjempelettvint! Har en rød saus til som er helt fantastisk. Med rødvin og bringebær. Mmm.. Får vann i munnen av å tenke på detOg farlig enkelt å lage
Går på 1, 1, 2, 3![]()
Ok, så da er der valgfritt? Hvis det er valgfritt er det jo greit liksom, og man faktisk har ressurser til å gi alle hjemmebesøk sånn som tenktSamme dagen er i alle fall et TILBUD i Bergen, med "jordmor hjem" som oppfølgig de neste par dagene.
Her kan vi også velge tidlig hjemreise, men har ikke slik oppfølging da. I følge papirene jeg har fått tilsendt sender sykehuset her friske fleregngsfødende hjem 2. dagen, friske førstegangsfødende 2-3. dagen, etter Ks er det 3 dagers liggetid. Alt selvsagt individuelt ettersom noen har avvikende behov.
Du får se ann formen, og kontakte lege om du ikke snart føler deg bedreJeg føler meg dårlig, men er jo ikke så rart da hb gikk fra 14,5 - 13,2 på litt over 2 uker så gir det litt mer tiddrikker mellom 1/2 liter - 1 liter
![]()
Skulle ikke du skravle i kveld?!Jeg er ikke hjemme daaa
Ja avsolutt greit tempoGår i et greit tempo![]()
Litt vel rolig for meg i dagJa avsolutt greit tempo![]()
Jeppsi peppsi! Ble 5 mål idag joVar det Glimt du holder med?
Var flere som hadde det daJeppsi peppsi! Ble 5 mål idag jo:O
Ok, så da er der valgfritt? Hvis det er valgfritt er det jo greit liksom, og man faktisk har ressurser til å gi alle hjemmebesøk sånn som tenkt![]()
Synes det er godt
Har faktisk aldri prøvd å lage
Har du en god oppskrift?![]()