Når ikke alt går helt etter planen

Morsomt å lese blogger din selvom du også skriver om triste ting også... Sånn som at du gruer deg.. Jeg forstår at du gruer deg, men for en person som ikke står i akkurat samme situasjon så kan man ikke sette seg helt inn i situasjonen.. Har fulgt med deg siden du kom ut med hva som venter dere etter ul. Synes det er trist, men har troa på at det vil går bra med dere alle.. Helse-Norge har blitt veldig bra.
Håper det går bedre med Ella nå.. Har dere nå fått vite hva det kan være?
Jeg tenker at man må skrive om både opp og nedturer! Fint at du liker lesningen! :) ja, Ella har blitt mye bedre, så det var nok bare en betennelse som gikk over av seg selv - heldigvis :)
 
Jeg tenker at man må skrive om både opp og nedturer! Fint at du liker lesningen! :) ja, Ella har blitt mye bedre, så det var nok bare en betennelse som gikk over av seg selv - heldigvis :)
Ja, er viktig det. Man kan ikke bare skrive om den ene, da blir det litt for pynta eller litt for trist..
Så bra og godt hun har det bedre ;) Det letta nok mammahjertet ditt ;)
 
Nå går det veldig bra! :) jeg har flyttet inn på pasienthotellet og venter egentlig bare på fødsel! :) i værstefall kan det ta et par-tre uker, men det skal jeg klare! Lillemor ser ut til å trives i magen og det er ingenting som er bedre enn det :)
Så bra :) Ingenting er bedre enn at hun har det bra der inne ;) Ja, det klarer du nok fint ;) Går det greit å være der eller er det veldig kjedelig?
 
Hei!
Min datter ble født med gastroschise 23.11.11. Hun ble født på Ullevål, men planlagt keisersnitt i uke 36. Oppfølgingen vi fikk i svangerskapet var helt fantastisk, jeg kunne ikke bedt om mer. Som du beskriver, er hodet et totalt kaos etter en sånn beskjed, men etter å ha lest mye om gastroschise og snakket med barnekirurgene på Ullevål, ble jeg noe roligere.

En time etter at hun kom til verden ble hun operert, og de fikk inn alt av tarmen som var utenfor magen i én operasjon. Tiden etter var selvfølgelig veldig sår og surrealistisk, men etter en liten uke på intensiv ble vi flyttet til barnekirurgisk. Der ble vi i ca to uker og så fikk vi komme hjem.

Hun kom seg med andre ord veldig fort. Vi hadde i utgangspunktet fått beskjed om at vi måtte belage oss på 6-8 uker på sykehus, så det var utrolig at alt gikk så fort.

Nå i ettertid har hun ikke hatt noe som helst plager relatert til gastroschisen.

Sender deg masse lykkeønskninger, dette går kjempebra:) stor klem fra meg
 
Back
Topp