Skravletråd august

En vaskemaskin sart på. 2.etasje ser forferdelig ut men den får jeg ikke gjort så mye med.1.etasje er grei

Hvorfor kan det ikke være spennende selv om det skal være melkefritt?
Det finnes jo så mange gode erstatninger for melk nå :)
Jeg finner liksom ingen erstatninger som funker veldig bra synes jeg :( så da dropper jeg gjerne alt med melk, og da er det plutselig en del begrensninger.

Var lite her vi bor også, men nå vokser det veldig :)
Ja, føler det mister litt av poenget når man må kjøre i en time for å komme til et område med litt cacher. :rolleyes:
Heldige! Håper det vokser litt her også snart. :)

Nei, er nok dessverre ikke det. Ja, hun kom som en skikkelig overraskelse, kan du si. Gikk på p-piller, og hadde ikke barn i tankene i det hele tatt. Utrolig glad for det nå da, naturligvis, men var litt av et sjokk! :P

2 tette du da! Det virker så koselig! ❤
Oi, det skjønner jeg var overraskelse. Ultrafertil du da :D

2 tette er mye jobb en periode, men også superstas:D

Oi, det skjønner jeg var overraskelse. Ultrafertil du da :D

2 tette er mye jobb en periode, men også superstas:D
Haha, nja, evt så virker bare p piller helt som de skal på meg. Både mamma og 2 av 6 søstre har blitt gravide på p piller, så kan være noe genetisk. :rolleyes:

Ja, det er helt utrolig! Jeg er 12 uker i morra, faktisk! :P
Så håper det blir bedre snart.

Krysser fingrene for det:)
de magiske 12 ja. Gratulerer:D

Vært på noe ultralyd enda da? :)

Jeg finner liksom ingen erstatninger som funker veldig bra synes jeg :( så da dropper jeg gjerne alt med melk, og da er det plutselig en del begrensninger.

Hva er det du har prøvd av erstatning da? Jeg bruker soya følte den blå i mat og den røde til kaker dessert. I fresh (Trur jeg den heter) istedenfor creme fresh funker veldig bra. Jeg lager omtrent alt og bare bytter ut melken med et alternativ :)

Krysser fingrene for det:)
de magiske 12 ja. Gratulerer:D

Vært på noe ultralyd enda da? :)
Takk for det! :D
Nei, faktisk ikke vært på ul enda. Skal på fredag da - bare for å se at alt ser bra ut, før vi gjør det offentlig. Blir jo selvsagt skeptisk også når man har så lite symptomer. :rolleyes:

Hva er det du har prøvd av erstatning da? Jeg bruker soya følte den blå i mat og den røde til kaker dessert. I fresh (Trur jeg den heter) istedenfor creme fresh funker veldig bra. Jeg lager omtrent alt og bare bytter ut melken med et alternativ :)
Jeg synes soya setter en litt emmen smak. Blir ikke fortrolig med den.
Bruker havrefløte som matfløte, men ellers erstattes lite..

Så er det jo litt morsomt å gjøre noe annet enn det man pleier å gjøre da :)

Ja, det er det :)
Vi var veldig flinke på sånt før..kjørte timevis rundt på bilturer/fototurer, laga diverse prosjekter, tok alt på sparket.. Men fy søren, så det har dabba av med årene :o huff...

Back
Topp